Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Vítězem celoevropské soutěže POPAI Awards se stal pivovar Radegast

Vítězem celoevropské soutěže POPAI Awards se stal pivovar Radegast
POPAI Awards
Komerční spolupráce

Soutěž POPAI AWARDS o nejlepší komunikační projekty v retailu již po patnácté ocenila nejlepší realizace za poslední rok. V rámci ní se uskutečnila i studentská verze soutěže POPAI STUDENT AWARD, která představila nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store, které na základě reálných zadání od konkrétních zadavatelů vytvářejí studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci. Mediálním partnerem akce byl i server Newstream.

Reklama

Mezinárodně uznávaná soutěž nabídla opět přehlídku nových retailových řešení, a také možnost zvýhodněné účasti v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris i v globální soutěži Shop! Global Awards. Soutěžní projekty se představily celkem v osmnácti soutěžních kategoriích. Mezi nimi byly komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty, inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace a další.

V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně. Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí. 

Radegast vítězem

Absolutním vítězem celé soutěže se stal projekt RADEGAST HOŘKÉ REGÁLOVÉ ČELO, který do soutěže přihlásila fajný dizajn. Regálové čelo Radegast bylo použito v rámci pilotního programu společnosti Plzeňský Prazdroj. Cílem bylo, aby lidé zažili značku Radegast na vlastní kůži. Proto byla v obchodech v rámci pilotního projektu vytvořena místa, která nakupující lákají k interakci. Toto poselství se povedlo zaručeně naplnit. Vše se odráží již od využití kvalitních materiálů (ručně modelované skály, divoká zeleň, realisticky vypadající mech, nasvícené police), které doplňuje jezírko s tekoucí vodou, ve kterém žíznivci najdou vychlazené plechovky. Celý koncept je doplněn prvkem dřevěné klády, který je podpořen výzvou „Zvedni a zažij sílu přírody“. Při přijetí této výzvy se zákazníkovi rozezní orchestr ve formě hromů a blesků. Za celou realizací a konceptem stojí designové studio fajny design s.r.o. pod vedením Ondřej Balajka.

Do klání se zapojili i studenti

Soutěž POPAI STUDENT AWARD každoročně představuje nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store, které na základě reálných zadání od konkrétních zadavatelů vytvářejí studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci. Partnery 17. ročníku soutěže byly společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko pro kategorii Grafický 2D návrh, Plzeňský Prazdroj pro kategorii Design POP materiálu a Nestlé Česko pro kategorii Návrh in-store komunikační kampaně. Kdo letos patřil k nejúspěšnějším?

V kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko zvítězila práce Moment tvoříme my od Doroty Švorčíkové ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové. V této kategorii byly oceněny také další návrhy. Cenu za kreativitu si odnesl Patrik Kapičák z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za soutěžní práci POP pre Coca-Colu. Cena společnosti Coca-Cola HBC byla udělena Lucii Žabkové ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové za soutěžní práci, která nesla název Coca-Cola&kuře: dokonalé spojení za každého období.

Vítězem v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Plzeňský Prazdroj se stal návrh Stojan - vánoční stromeček, jehož autorkou je Anna Fischerová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. I v této kategorii udělila odborná porota soutěže zvláštní ocenění. Cenu za kreativitu získal návrh 3D grafický návrh paletového designu od Jakuba Ivanča z EKO Gymnázia a SOŠ Multimediálních studií v Poděbradech. Porota rovněž udělila Ceny společnosti Plzeňský Prazdroj, a to dvěma návrhům. Tato cena patřila návrhu Vytoč si vánoční náladu!, který v soutěži představila Kateřina Drabinová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Druhým oceněným návrhem byl POP pre Pilsner Urquell - predajný ostrovček od Martina Bielika z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Nestlé Česko se na prvním místě umístila práce Break for the planet. Autorkou vítězného návrhu je Petra Sklenářová ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme