Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Visa pomáhá e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím inovací

Visa pomáhá e-shopům zvyšovat tržby prostřednictvím inovací
PR Visa, užito se svolením
Komerční spolupráce

V době online nakupování je pro prodejce důležité, aby svým zákazníkům celý nákupní proces co nejvíce zjednodušili. To platí i o platbách. Zákazníci očekávají vysoce personalizovaný, intuitivní a bezproblémový platební zážitek – takový, který jim umožní spravovat své finance způsobem, jaký nejlépe vyhovuje jejich individuálním potřebám, ať už si kupují kávu, dělají velký nákup nebo žádají o půjčku. Více než tři čtvrtiny zákazníků dnes preferují při nákupu na e-commerce stránkách platbu kartou. Visa ve spolupráci se společností Global Payments pracuje na neustálém zlepšování uživatelské zkušenosti a dodání řešení, které pomáhá dokončit nákupy a tím zvýšit konverzi. Příkladem takové inovace je nová verze platební brány.

Reklama

Data Visa ukazují, že 3 ze 4 zákazníků na online e-shopech upřednostňují platbu kartou a pokud mluvíme o mladší generaci ve věku 18–26 let, je to téměř každý (96 %). Dny, kdy byli čeští zákazníci k online platebním kartám podezřívaví, jsou dávno pryč – 4 z 5 je vnímá jako bezpečnější a téměř všichni (94 %) jako rychlejší než jiné platební metody. Důležitým faktem je, že 2 z 5 zákazníků raději uskuteční nákup jinde, pokud na e-shopu možnost digitální platby nenajdou.

Visa si je vědoma důležitosti online plateb pro obchodníky a jejich prodeje. Proto ve spolupráci s Global Payments vyvinula nový design platební brány, který zlepšuje její uživatelskou stránku a tím přispívá k lepší konverzi.

„Protože zákazníci hledají pohodlnější platební metody, usilují prodejci stále více o to stejné – jednodušší, intuitivnější prostředí, která jim pomohou lépe řídit jejich operace. Proto jsme spojili naše data a zkušenosti, abychom pomohli Global Payments vytvořit platební bránu, která splňuje očekávání obchodníků a zákazníků v dnešní, moderní době. V jádru nového vzhledu je jasné uživatelské rozhraní a nenápadná barevná tématika, která platbu zákazníkovi dělá mnohem přehlednější a jednodušší," uvedla Hana Wasserburger, Consulting Director ve společnosti Visa pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko.

"Na přepracování platební brány jsme spolupracovali s týmem Visa Analytics, se kterým jsme provedli hloubkový výzkum preferencí zákazníků a obchodníků. Výsledkem je vylepšený design, který pomůže obchodníkům zvýšit konverze a zákazníkům nakupování v mnohém zpříjemnit," uvedl Karel Jára, viceprezident vývoje produktů ve společnosti Global Payments.

Nový kompaktní design platební brány je intuitivní, jasný a bez jakýchkoli rušivých elementů. To ho činí skvělým pro použití na všech zařízeních a umožňuje dokončení nákupu co nejjednodušeji, což má pozitivní vliv na prodeje a celkový zážitek zákazníka.

Více konverzí a méně podvodů s tokenizací

Budoucnost plateb určitě spočívá v tokenizaci. Tokeny jsou nedocenění hrdinové elektronického obchodu – jednoduchý, avšak silný koncept, který Visa vyvinula. Jeho princip zahrnuje skrytí a devalvaci citlivých platebních dat, aby se předešlo jakýmkoliv pokusům o zpronevěru podvodníků a digitální platby byly maximálně bezpečné. Visa s tokeny v Evropě dosáhla více než 2,9 miliard transakcí, přičemž 1 ze 4 transakcí bez přítomnosti karty na tomto kontinentu je nyní provedena pomocí tokenů.

E-shopy mohou zlepšit svůj zákaznický zážitek a zvýšit zisky také použitím dalších dostupných technologických inovací. Jednou z nich je služba Click to Pay, která je založena na tokenizaci a představuje revoluční krok v online nakupování.

Virtuální karty chrání držitele před internetovými šmejdy. A na to Češi slyší

Virtuálních platebních karet už je dnes v Česku 16krát více než před pěti lety. A toto číslo se neustále zvyšuje. Stále více Čechů se tak chrání před zneužitím své platební karty právě pořízením té virtuální. Podívejte se, jaké jsou její výhody a ve které bance v Česku si dnes můžete virtuální kartu pořídit jen na pár kliknutí v internetovém či mobilním bankovnictví.

Přečíst článek

Zákazníci používající Click to Pay jsou požádáni o poskytnutí svých údajů a dodacích informací pouze při první transakci. Poté mohou provádět nákupy na libovolném zařízení doslova jedním kliknutím, aniž by museli vytvářet účet nebo vyplňovat údaje při nákupu bez přihlášení. Click to Pay je tak krokem směrem k tomu, aby byly online transakce co nejpodobnější těm v kamenných obchodech. Alespoň co se bezpečnosti a pohodlí týče.

Tokeny zvyšují dokončení online transakcí o 5 % a snižují možnost podvodů až o 50 %. Navíc Click to Pay poskytuje zákazníkům plynulý zážitek z jednoho kliknutí srovnatelný s bezkontaktními platbami. To umožňuje zákazníkům přejít k okamžitému nákupu a platbě pomocí biometrických údajů, například při prohlížení sociálních médií," komentuje Hana Wasserburger.

Zdroj dat: Studie pro společnost Visa Consulting & Analytics, provedená společností IPSOS. Část studie zaměřená na spotřebitele zkoumala internetovou populaci 1 000 českých respondentů ve věku od 18 do 65 let v období od 4. do 16. ledna 2024.

video

Digitalizace je nezbytností pro všechny obchodníky. Jinak je krize smete

Následující měsíce přinesou spoustu výzev pro všechny obchodníky. Na jedné straně je budou tížit rostoucí náklady na energie a mzdy, na straně druhé budou tlaky od zákazníků, kteří nebudou ochotni platit vyšší ceny za zboží a služby. Jak z toho ven? Jednu z možných odpovědí na to přinesla konference Boost your business!, kterou pořádal byznysový portál newstream.cz. Hlavní radou úspěšných podnikatelů je digitalizace. 

Přečíst článek

video

Doba se změnila. Zákazníka je potřeba si hýčkat, shodují se experti napříč trhem

Maloobchod se v posledních několika letech mění v důsledku ekonomických i technologických změn a řady krizí. Mění se kvůli tomu podmínky fungování na trhu i chování spotřebitelů, a to natolik zásadně, že je třeba tomu přizpůsobit i nabídku služeb, jinak hrozí, že podnikatelé o své zákazníky přijdou. Shodli se na tom řečníci i diskutující na konferenci Boost your business, kterou pořádal server newstream.cz. Generálním partnerem akce byla společnost Global Payments.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Nákupní centrum
video

Vánoce se blíží. I kamenné prodejny se musejí chovat jako e-shop, jinak zkrachují, tvrdí odborníci

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme