Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

V červnu otevřelo, v srpnu vítězilo. Tesco v Máji bodovalo v soutěži maloobchodních prodejen

Staronová prodejna Tesco v obchodním domě Máj v centru Prahy klade velký důraz na udržitelnost.
místoprodeje.cz, užito se svolením
 nst
nst

Na konci června znovuotevřela prodejna Tesco na pražské Národní třídě v nově zrekonstruované budově Máj. Nový koncept prodejny, který klade důraz na udržitelnost, zaujal inspektory soutěže Visa Czech Top Shop. Ti jí udělili první místo v srpnovém klaní soutěže nejlepších maloobchodních prodejen. Také druhá a třetí příčka patřila prodejnám v Praze, konkrétně v OC Černý most a OC Palladium.

Reklama

Znovuotevřená prodejna Tesco na Národní třídě je první v ČR s novým konceptem, který propojuje moderní design a ekologii. Design prodejny i nabízený sortiment byly vytvořené přímo na míru této konkrétní prodejně, jejímu umístění a zákazníkům, kteří zde nakupují. Kromě přírodních materiálů, jako jsou dřevo a kov, využívá úsporné LED osvětlení, ekologický systém chlazení s CO2 a elektrické pece.

Důraz na udržitelnost najdeme nejenom v použitých materiálech a technologiích – obchod daruje potravinové přebytky Potravinové bance pro Prahu a Středočeský kraj, čímž se zapojuje do boje proti plýtvání potravinami. Nechybí ani samoobslužné pokladny či interaktivní cenovky, které zjednodušují nákupní proces. Inspektoři Visa Czech Top Shop také ocenili velice dobře zvládnutou navigaci prodejnou a přehledné vystavení zboží.

Druhá příčka patří prodejně Pet Center v OC Černý Most.

Pet Center v OC Černý most místoprodeje.cz, užito se svolením

Nově otevřená prodejna Pet Center nabízí komplexní sortiment potřeb pro domácí mazlíčky, od krmiva po hračky a doplňky. Tento moderní obchod se pyšní nejen širokou nabídkou, ale také unikátním designem zaměřeným na pohodlí zákazníků i jejich mazlíčků. Prodejna zahrnuje poradenské služby ohledně výživy a péče, a klade důraz na udržitelné produkty. Inspektoři v této prodejně ocenili její moderní vzhled a přehledné vystavení.

Reklama

Třetí místo obsadila prodejna Celio v OC Palladium v Praze.

Prodejna Celio v OC Palladium místoprodeje.cz, užito se svolením

Prodejna Celio v pražském OC Palladium přináší stylovou francouzskou módu pro muže, zaměřenou na aktuální trendy a elegantní design. Nabízí široký výběr oblečení od casual po formální styl, včetně doplňků a obuvi. Prodejna se soustředí na vysokou kvalitu, pohodlí a zákaznický servis, který zahrnuje poradenství při výběru outfitu. Inspektoři v tomto případě ocenili moderní uspořádání prostoru, atraktivní vizuální merchandising a skvělou venkovní visibilitu obchodu.

Nová prodejna Martes obsadila druhé místo

Červnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop vyhrála unikátní ekologická stavba prodejny Penny Market

Vítězem červnového kola soutěže Visa Czech Top Shop se stala nová prodejna Penny Market ve Ždírci nad Doubravou. Otevřena byla letos v únoru a je druhou celodřevěnou stavbou společnosti Penny. Využívá moderní technologie pro maximální energetickou soběstačnost a ekologickou šetrnost.

Přečíst článek

Vít Staněk, zachránce Botas

Vít Staněk: Do každého návrhu botasek dávám kus sebe

Sourozenci Staňkovi oživují na Zlínsku Baťovskou tradici. Starší z bratrů Václav má vlastní, úspěšnou značku obuvi Vasky a mladší Vít od minulého roku šéfuje značce Botas, kterou před rokem společnost Vasky koupila. Společnými silami se tak snaží vzkřísit brand se 75letou historií. Jak jim společné podnikání šlape a co dělají pro to, aby společný byznys nebyl předmětem rodinných svárů a neskončil rozkolem, jako tomu bylo v případě bratrů Baťových, prozradil mladší z bratrů Vít v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.

Přečíst článek

Češi milují slevy. V akcích nakupují až 70 procent výrobků, říká Vojtěch Bukač z Unileveru

Vojtěch Bukač od loňského podzimu řídí českou i slovenskou pobočku globálního gigantu Unilever. Ve firmě působí na různých pozicích už více než jedenáct let. Jak se dívá na společností rezonující téma udržitelnosti? Co pro to v Unileveru dělají? A jak jinak se snaží oslovovat mladou generaci?

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme