V červnu otevřelo, v srpnu vítězilo. Tesco v Máji bodovalo v soutěži maloobchodních prodejen

Na konci června znovuotevřela prodejna Tesco na pražské Národní třídě v nově zrekonstruované budově Máj. Nový koncept prodejny, který klade důraz na udržitelnost, zaujal inspektory soutěže Visa Czech Top Shop. Ti jí udělili první místo v srpnovém klaní soutěže nejlepších maloobchodních prodejen. Také druhá a třetí příčka patřila prodejnám v Praze, konkrétně v OC Černý most a OC Palladium.
Znovuotevřená prodejna Tesco na Národní třídě je první v ČR s novým konceptem, který propojuje moderní design a ekologii. Design prodejny i nabízený sortiment byly vytvořené přímo na míru této konkrétní prodejně, jejímu umístění a zákazníkům, kteří zde nakupují. Kromě přírodních materiálů, jako jsou dřevo a kov, využívá úsporné LED osvětlení, ekologický systém chlazení s CO2 a elektrické pece.
Důraz na udržitelnost najdeme nejenom v použitých materiálech a technologiích – obchod daruje potravinové přebytky Potravinové bance pro Prahu a Středočeský kraj, čímž se zapojuje do boje proti plýtvání potravinami. Nechybí ani samoobslužné pokladny či interaktivní cenovky, které zjednodušují nákupní proces. Inspektoři Visa Czech Top Shop také ocenili velice dobře zvládnutou navigaci prodejnou a přehledné vystavení zboží.
Druhá příčka patří prodejně Pet Center v OC Černý Most.

Nově otevřená prodejna Pet Center nabízí komplexní sortiment potřeb pro domácí mazlíčky, od krmiva po hračky a doplňky. Tento moderní obchod se pyšní nejen širokou nabídkou, ale také unikátním designem zaměřeným na pohodlí zákazníků i jejich mazlíčků. Prodejna zahrnuje poradenské služby ohledně výživy a péče, a klade důraz na udržitelné produkty. Inspektoři v této prodejně ocenili její moderní vzhled a přehledné vystavení.
Třetí místo obsadila prodejna Celio v OC Palladium v Praze.

Prodejna Celio v pražském OC Palladium přináší stylovou francouzskou módu pro muže, zaměřenou na aktuální trendy a elegantní design. Nabízí široký výběr oblečení od casual po formální styl, včetně doplňků a obuvi. Prodejna se soustředí na vysokou kvalitu, pohodlí a zákaznický servis, který zahrnuje poradenství při výběru outfitu. Inspektoři v tomto případě ocenili moderní uspořádání prostoru, atraktivní vizuální merchandising a skvělou venkovní visibilitu obchodu.
Vítězem červnového kola soutěže Visa Czech Top Shop se stala nová prodejna Penny Market ve Ždírci nad Doubravou. Otevřena byla letos v únoru a je druhou celodřevěnou stavbou společnosti Penny. Využívá moderní technologie pro maximální energetickou soběstačnost a ekologickou šetrnost.
Červnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop vyhrála unikátní ekologická stavba prodejny Penny Market
Reality
Sourozenci Staňkovi oživují na Zlínsku Baťovskou tradici. Starší z bratrů Václav má vlastní, úspěšnou značku obuvi Vasky a mladší Vít od minulého roku šéfuje značce Botas, kterou před rokem společnost Vasky koupila. Společnými silami se tak snaží vzkřísit brand se 75letou historií. Jak jim společné podnikání šlape a co dělají pro to, aby společný byznys nebyl předmětem rodinných svárů a neskončil rozkolem, jako tomu bylo v případě bratrů Baťových, prozradil mladší z bratrů Vít v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.
Vít Staněk: Do každého návrhu botasek dávám kus sebe
Zprávy z firem
Vojtěch Bukač od loňského podzimu řídí českou i slovenskou pobočku globálního gigantu Unilever. Ve firmě působí na různých pozicích už více než jedenáct let. Jak se dívá na společností rezonující téma udržitelnosti? Co pro to v Unileveru dělají? A jak jinak se snaží oslovovat mladou generaci?
Češi milují slevy. V akcích nakupují až 70 procent výrobků, říká Vojtěch Bukač z Unileveru
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.