Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Soutěž Visa Czech Top Shop navazuje silná partnerství

 nst
nst

Společnost InstoreConsultingEU, která zaštiťuje unikátní soutěže Visa Czech Top Shop, Visa Slovak Top Shop a Visa Hungarian Top Shop, podepsala memorandum o spolupráci s Asociací českého tradičního obchodu. Zároveň uzavřela partnerskou smlouvu se společnostmi Bank ID a KnowInstore, které díky svému zaměření vnesou do soutěže expertízu především v oblasti digitalizace a nových technologií. Soutěž Visa Top Shop je analogií žebříčku michelinských restaurací. Inspektoři soutěže ikognito navštevují a hodnotí nominované prodejny. 

Reklama

Partnerské smlouvy za přítomnosti Markéty Němcové, country manažerky soutěže VISA Czech Top Shop podepsali v prostorách Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) Pavel Březina, předseda představenstva AČTO, Executive Director BankID Marek Růžička, Executive Director Knowinstore Pavel Kozler a Jiří Beran, manažer soutěže VISA Czech Top Shop.

I venkovské prodejny chtějí být vidět

Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) sdružuje sedm tisíc prodejen. Řada z nich se nachází na venkově a svou velikostí se řadí spíše mezi malé prodejny. Je pro nás velice důležité tyto prodejny pro zákazníky zatraktivnit tak, abychom oslovili mladé lidi a lidi, kteří jsou zvyklí na moderní technologie. Spolupráce na tomto projektu je pro nás důležitá, umožnuje nám ukázat, že dokážeme udělat novou a zajímavou, moderní a technologicky vybavenou prodejnu, která přiláká nové zákazníky,“ vyjádřil se k nově vzniklé spolupráci Pavel Březina, předseda představenstva AČTO.

Bikecentrum Radotín

Chceme, aby vztah se zákazníkem trval celý život, říkají ocenění prodejci kol

Jet na rozhovor do úžasné cykloprodejny, jejíž majitelé cyklistikou žijí, lze jenom na kole. Nesmí vadit lehký deštík, ani sedm stupňů nad nulou. A tak jednoho rána náš spolupracovník Tomáš Hájek sedl na bicykl své dcery, protože mu jeho vlastní někdo ukradl, a vyrazil do Ski a Bike Centrum Radotín, které vyhrálo v roce 2022 cenu VISA Czech Top Shop za měsíc duben a stalo se v této soutěži také celkovým vítězem za rok 2022. Jel tam vyzpovídat bikerového srdcaře Lukáše Prince a jeho manželku Kateřinu.

Přečíst článek

Technologická společnost BankID zajišťuje v ČR digitální ověření uživatelů poskytované bankami. Podpisu smlouvy se zúčastnil Executive Director BankID Marek Růžička. „Chtěl bych poděkovat za přizvání do projektu Visa Czech Top Shop, kde se budeme společně s kolegy z firmy Knowinstore zaměřovat především na aspekt digitalizace prodejen. Moc nás těší, že i tradiční retail vnímá digitalizaci jako důležitou záležitost a přináší spoustu nových inovací. Společně s kolegy budeme tuto oblast bedlivě střežit a rozdávat ceny za zajímavé nápady.“

Jak řekl Executive Director KnowInstore Pavel Kozler, svou roli vidí, podobně jako BankID, především v podpoře digitalizace českého retailového prostředí. „Jsme rádi, že se KnowInstore může spojit s dalšími partnery a společně propagovat digitalizaci a inovace v retailu, což v současné době vnímáme jako naše poslání. Rádi bychom, aby prodejny byly pro zákazníky lepší a provoz prodejen pro retailery efektivnější a zajímavější. Chceme posouvat prodejny do 21. století.“

Řeznictví Stříbrný, dubnový vítěz soutěže Visa Czech Top Shop

Lounské řeznictví zavedlo samoobslužné pokladny a zabodovalo v soutěži maloobchodních prodejen

Dubnovým vítězem Visa Czech Top Shop je Řeznictví Stříbrný. I další stupně vítězů obsadily české společnosti. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Přečíst článek

video

Oceněný Lidl Na Příkopech už má svoji plaketu

Zástupci společnosti Lidl převzali ocenění pro vítěze měsíce února v soutěži Visa Czech Top Shop, kterou společnost získala za svou prodejnu Na Příkopech v centru Prahy. Předávání plakety vítězi probíhalo v kulisách bankovního trezoru.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme