Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Lounské řeznictví zavedlo samoobslužné pokladny a zabodovalo v soutěži maloobchodních prodejen

Řeznictví Stříbrný, dubnový vítěz soutěže Visa Czech Top Shop
mistoprodeje.cz, užito se svolením
Komerční spolupráce

Dubnovým vítězem Visa Czech Top Shop je Řeznictví Stříbrný. I další stupně vítězů obsadily české společnosti. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Reklama

Vítězem dubnového kola soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop se stalo inovativní řeznictví z Loun. V rodinném podniku Řeznictví Stříbrný založeném roku 1993 najdeme široký sortiment masných produktů, které si sami vyrábí. Kromě šíře nabízeného sortimentu inspektory soutěže  zaujal nově instalovaný systém samoobslužných pokladen vyvinutý přímo na míru prodejně. Díky němu se nákupní proces stal rychlejší a plynulejší.

„Eliminovaly se fronty na zaplacení a personál se může plně věnovat obsluze zákazníků. Ve výsledku tak prodejna dokáže denně obsloužit více lidí. Komisaři také ocenili vstřícný a milý personál,“ uvedli pořadatelé soutěže.

Bikecentrum Radotín

Chceme, aby vztah se zákazníkem trval celý život, říkají ocenění prodejci kol

Jet na rozhovor do úžasné cykloprodejny, jejíž majitelé cyklistikou žijí, lze jenom na kole. Nesmí vadit lehký deštík, ani sedm stupňů nad nulou. A tak jednoho rána náš spolupracovník Tomáš Hájek sedl na bicykl své dcery, protože mu jeho vlastní někdo ukradl, a vyrazil do Ski a Bike Centrum Radotín, které vyhrálo v roce 2022 cenu VISA Czech Top Shop za měsíc duben a stalo se v této soutěži také celkovým vítězem za rok 2022. Jel tam vyzpovídat bikerového srdcaře Lukáše Prince a jeho manželku Kateřinu.

Přečíst článek

Další českou společností, která v dubnu obsadila druhou příčku, je pražská prodejna Potten & Pannen – Staněk ve Vodičkově ulici. Prodejna je podle hodnotitelů krásnou ukázkou propojení prodeje a emocí. Na místě si můžete nejenom prohlédnout a zakoupit značkové kuchyňské vybavení, ale také se zúčastnit některého z kurzů vaření pod vedením známých šéfkuchařů nebo food blogerů.

Prodejna Potten & Pannen – Staněk ve Vodičkově ulici obsadila druhé místo v soutěži Visa Czech Top Shop mistoprodeje.cz, užito se svolením

Českou trojici doplňuje na stupních vítězů prodejna Pekařství Jan Mašek ve Smržovce. Tradiční rodinnou pekárnu ze severu Čech založenou roku 1992 vede již pátá generace rodiny Mašků. Prodejna s moderním exteriérem a velkými prosklenými okny je velmi výrazná, a tedy pro zákazníky dobře viditelná. Na druhou stranu je připojená k vedlejšímu původnímu domu citlivě, díky čemu vás pohled na spojení staré a nové architektury neruší.

video

Oceněný Lidl Na Příkopech už má svoji plaketu

Zástupci společnosti Lidl převzali ocenění pro vítěze měsíce února v soutěži Visa Czech Top Shop, kterou společnost získala za svou prodejnu Na Příkopech v centru Prahy. Předávání plakety vítězi probíhalo v kulisách bankovního trezoru.

Přečíst článek

Objekt je zároveň i výrobnou, do které lze během nákupu přes prosklenou stěnu nahlédnout. Pekařství si zakládá na tradičních postupech a kvalitě použitých surovin. Kromě širokého sortimentu pečiva nabízí i regionální produkty z okolí. Inspektoři kromě designu ocenili také vstřícnou obsluhu a uspořádání prodejny.

Třetí místo patří Pekařství Mašek ve Smržovce. mistoprodeje.cz, užito se svolením

video

Nákup lega může být hravý zážitek i pro dospělé, ocenili inspektoři soutěže Visa Czech Top Shop

Letošní, již třetí, ročník soutěže Visa Czech Top Shop otevřel svou lednovou výhrou LEGO® Store na pražském Chodově. U prodejny inspektoři soutěže ocenili, že není jen obyčejným místem, kde se prodává stavebnice, ale rájem pro milovníky těchto barevných kostiček. Prodejna bodovala nejen díky unikátnímu konceptu, ale také díky užití digitálních technologií, výbornému personálu nebo lokálním referencím na českou kulturu. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme