Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Oceněný Lidl Na Příkopech už má svoji plaketu

 nst
nst

Zástupci společnosti Lidl převzali ocenění pro vítěze měsíce února v soutěži Visa Czech Top Shop, kterou společnost získala za svou prodejnu Na Příkopech v centru Prahy. Předávání plakety vítězi probíhalo v kulisách bankovního trezoru.

Reklama

Ulice Na Příkopech je dlouhodobě nejdražší adresou v České republice, kde se pohybuje velké množství turistů, zaměstnanců okolních kanceláří i pražských rezidentů. „Umístění v centru Prahy, ale bez možnosti parkování, ji předurčuje jako obchod pro každodenní malé nákupy „cestou kolem“. S tím se musela prodejna vypořádat a přizpůsobit své prostředí tak, aby právě tomuto účelu vyhovovala. Lidl tak zvolil vzdušné rozmístění regálů s širokými uličkami, které pojmou i nával v denních špičkách a samoobslužné pokladny, které pomůžou rychleji odbavit větší množství zákazníků s menším množstvím položek v košíku,“ okomentovala manažerka soutěže VCTS pro ČR Markéta Němcová.

Prodejna je kromě toho specifická také prostorem, ve kterém se nachází. Najdete ji v historické budově, ve které dříve fungovala Československá obchodní banka.

„Ocenění Visa Czech Top Shop si velice vážíme. Prodejna Na Příkopě je jedna z našich nejzajímavějších prodejen, k jejíž výstavbě jsme vzhledem k umístění v historickém centru Prahy museli přistupovat velice citlivě. Zákazníci se v prodejně setkají s řadou atypických prvků, kterým vévodí velký trezor ještě z dob, kdy v historické budově fungovala Československá obchodní banka a který jsme se po dohodě s památkáři rozhodli zachovat. Jsme proto rádi, že nás přístup a také prodejnu jako takovou ocenila i odborná porota,“ řekl mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

A jak probíhalo předávání ocenění v kulisách bankovního trezoru? Podívejte se do galerie: 

Inspektoři soutěže hodnotili vysokými známkami design prodejny i zákaznický servis, které se plně přizpůsobily místu i budově, což nové Lidl prodejně vyneslo vítězství a kvalifikaci do finálové dvanáctky. Slavnostní předávání proběhlo přímo v oceněné prodejně. Cenu si z rukou zástupců titulárního partnera soutěže, společnosti Visa, Josefa Kunčara, Director Acceptance & Acquirers pro Česko, Slovensko a Maďarsko (první zprava) a Petra Poláka, Country manager pro Českou republiku (druhý zprava) převzal jednatel společnosti Lidl pro Českou republiku Zdeněk Jerie (uprostřed) a vedoucí regionálního úseku nemovitostí Petr Pořízek.

mistoprodeje.cz, užito se svolením

Pogratulovat přišel i Petr Hauba, ČSOB-Director B-2 Sales, Acquiring and E-commerce. Události se zúčastnila také Katarína Krajčovičová za mediálního partnera newstream.cz a zástupci organizátora soutěže Markéta Němcová a Jiří Beran.

Ocenění Visa Czech Top Shop, alá Michelinské hodnocení zákaznického zážitku, je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme