Síť Kytky od Pepy rozkvete. Nový majitel plánuje letos otevřít asi 30 poboček

Květinářství letos převzala skupina Twistcafe, která provozuje kavárny Trdlokafe nebo stánky s kávou Kofi Kofi. A nový majitel má ambiciózní plány. S novým konceptem "květinových kaváren" chce expandovat do desítek českých měst.
Síť květinářství Kytky od Pepy plánuje v Česku do konce letošního roku otevřít zhruba 30 nových poboček. Náklady na expanzi budou v desítkách milionů korun. Síť Kytky od Pepy působí pouze v Česku a aktuálně zahrnuje 28 poboček.
„Expanze Kytek od Pepy je pro nás prioritou. Chceme být blíže našim zákazníkům po celé republice a přinášet jim nejen čerstvé květiny, ale i jedinečný zážitek spojený s moderním konceptem prodejen,“ uvedl ředitel květinářství Daniel Ryška. Vstoupit do zahraničí firma v tuto chvíli neplánuje.
Skupina Trdlokafe je na vzestupu a od prodeje trdelníku se značně rozrostla a posunula. Dnes do ní spadají stovky prodejen z celou řadou produktů v mnoha zemích světa, nejnověji skupina koupila populární Kytky od Pepy. Byznysmodel se pak podle zakladatele skupiny také zásadně proměnil. A dneska již klíčovým příjmem rozhodně nejsou trdelníky, ale prodej franšíz, stavba poboček i software pro jejich řízení. Do světa se vydali, protože v Česku už nebylo dost atraktivních míst pro pobočky. „Nikde jsme nebojovali s hygienou tak jako v Kalifornii,“ říká zakladatel skupiny Radek Klein.
Zakladatel Trdlokafe Radek Klein: Česko už nám bylo malé
Leaders
Skupina Twistcafe v únoru informovala o tom, že z květinářství Kytky od Pepy vytvoří nový koncept - lidé si v nich budou moci koupit například i kávu nebo české řemeslné výrobky. Za prodejny a značku Kytky od Pepy skupina Twistcafe podle informací serveru Seznam Zprávy zaplatila desítky milionů korun. Obrat firmy Kytky od Pepy činil v roce 2023 zhruba 250 milionů korun, uvedl server.
Twistcafe Group provozuje více než deset franšízových sítí s rychlým občerstvením a dalším sortimentem v 15 různých zemích, mezi které patří například USA, Katar, Spojené arabské emiráty, Rakousko či Belgie. V roce 2024 podepsala skupina Twistcafe Group smlouvy s více než 500 novými franšízanty. Pod skupinu patří také prodejce nápojů Bubblify, pizzerie Pizza Raketou nebo pekařství Cinname.
Nejatraktivnější místo, kde stojí provozovna rychlého občerstvení Twistcafe, je v Los Angeles u pláže Venice Beach naproti venkovnímu fitnesscentru, které vlastní a kde cvičí Arnold Schwarzenegger. Nyní zastřešující skupina Twistcafe Group zahájila projekt na další kalifornské top adrese. Její dceřiná společnost Bubblify otevře bistro u vstupu do Dolby Theatre, kde se předávají filmoví Oscaři. Je to přímo na Hollywood Boulevardu, který zdobí filmové hvězdy.
České čaje Bubblify jdou do Hollywoodu. Firma otevře bistro tam, kde se předávají filmoví Oscaři
Zprávy z firem
Přesně před deseti lety Radek Klein začínal s pojízdným stánkem s kávou a trdelníky. Postupem času jeho společnost Trdlokafe otevřela 230 prodejen a další stovka je franšízanty objednaná. Firma má své pobočky v Česku i dalších evropských zemích, dále také v USA a expanduje i v Dubaji a Kataru.
Trdelník z Brna proráží ve světě. Chystáme expanzi i do Saúdské Arábie, říká zakladatel společnosti Trdlokafe
Leaders
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.