Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Šéf Auto Palace pozvedl značku a skončil. Podnik řídil dva roky

Šéf Auto Palace po dvou letech ve funkci skončil
Auto Palace, užito se svolením
 nst
nst

Z pozice generálního ředitele dealerské automobilové skupiny Auto Palace Group v ČR a na Slovensku po dvou letech odešel František Švec. Důvodem je dokončení transformačního projektu společnosti. Během přechodného období převzala operativní řízení personální ředitelka skupiny Petra Nováčková.

Švec sehrál významnou roli při reformě společnosti s cílem zvýšit její budoucí hodnotu. Za jeho působení dosáhla společnost vynikajících finančních výsledků, podílel se na budování a rozvoji obchodních vztahů a zasloužil se o výrazné zvýšení povědomí značky AutoPalace v České republice a na Slovensku.

„František úspěšně nasměroval společnost k budoucím výzvám na trhu profesionálních dealerů automobilů. Posunul skupinu AutoPalace směrem k výraznému zvýšení její efektivity a prozákaznického přístupu,” uvedl výkonný ředitel mateřské společnosti AutoBinck Car Distribution & Retail Niek Hertsenberg.

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu. Nabízí ve čtyřech prodejních centrech v Praze a po jednom v Brně a Karlových Varech prodej automobilů značek Audi, Cupra, Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Seat, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Volkswagen. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Automobilkám přes růst tržeb klesají marže. Teslu z pozice lídra vytlačil Mercedes

Dny snových marží automobilek končí. Teslu z pozice lídra vytlačil Mercedes

Největším světovým výrobcům automobilů v prvním čtvrtletí vzrostl obrat, odbyt a zisk s nimi ale nejdou ruku v ruce. Uvádí to studie poradenské společnosti EY. Experti proto doporučují kontrolu nákladů, píše agentura DPA. Dřívější maržová jednička Tesla se v pořadí propadla, v čele stanul Mercedes-Benz.

Přečíst článek

Škoda Auto, ilustrační foto

Ojetiny z ciziny už nejsou v kurzu. Zájem o dovoz aut padá

Dovoz ojetých osobních aut od ledna do konce dubna letošního roku meziročně klesl o desetinu na 51 912 vozů. V samotném dubnu činil pokles 8,5 procenta. Průměrné stáří dovážených ojetin se zvýšilo o půl roku na 11 let, téměř čtvrtina aut byla starší 15 let. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Blume končí v Porsche, neustál tlak akcionářů. Místo něj může přijít exšéf McLarenu

Přečíst článek
Doporučujeme