Říjnovými vítězi soutěže Visa Czech Top Shop jsou Pumpa, Globus Fresh a Intersport
 
                            I prodejce čerpací techniky může ohromit prezentací zboží a zákaznickým servisem. Brněnská prodejna společnosti Pumpa nadchla inspektory soutěže Visa Czech Top Shop natolik, že jí udělili první místo v říjnovém kole klání nejlepších maloobchodních prodejen. Druhé i třetí místo patří pražským prodejnám, konkrétně jde o Globus Fresh a Intersport.
Vítězem říjnového kola se stala společnost Pumpa, sídlící v Brně, zaměřená na prodej čerpací techniky a souvisejících služeb. Tato specializovaná prodejna klade důraz na technickou odbornost a komplexní zákaznický servis, což z ní činí výjimečný projekt v českém retailu. Na ploše prodejny je k dispozici široká škála produktů, od domácích čerpadel až po průmyslové instalace, a odborný tým poskytuje profesionální poradenství v oblasti technologií a jejich aplikací. Prodejna rovněž disponuje výstavními prostory, kde se zákazníci mohou seznámit s nejnovějšími inovacemi a řešeními v oblasti čerpací techniky. Velice dobře je zvládnutá i navigace prodejnou a značení zboží.
Globus Fresh je flexibilní formát pro městské prostředí
 
Druhé místo obsadila prodejna Globus Fresh na ulici Makovského v Praze, která přináší nový koncept určený především pro městské zákazníky. Tento flexibilní formát umožňuje efektivní využití prostoru na menší ploše a klade důraz na širokou nabídku čerstvých potravin, včetně produktů vlastní výroby Globusu. V prodejně se uplatňují inovativní prvky, jako jsou digitalizované cenovky a samoobslužné pokladny, což přispívá k rychlému odbavení zákazníků a jejich pohodlnému nákupnímu zážitku. Prodejna v pražských Řepích těží také z výhody blízkého hypermarketu Globus, který zajišťuje zásobování i čerstvých potravin, které se na Zličíně vyrábí.
V Intersportu víte, co kupujete
 
Třetí místo získala prodejna Intersport v OC Westfield Chodov, která nabízí modernizovaný koncept s výrazným zaměřením na interaktivitu a zákaznický zážitek. Tento model vychází z nového přístupu k prodejnám Intersport v Rakousku. Obsahuje speciální zóny určené k testování sportovního vybavení, což zákazníkům umožňuje vyzkoušet produkty přímo v prodejně, například na běžeckých trenažérech nebo v simulacích outdoorových podmínek. Tento koncept staví na propojení fyzického a digitálního prostoru, kdy prodejna využívá digitální obrazovky a dotyková zařízení ke komunikaci se zákazníky. Na prodejně najdou zákazníci i další doplňkové služby jako analýzu chodidel, bootfitting nebo servis sportovního vybavení.
V zářijovém kole soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop bodovala „huňatá“ prodejna Ovečkárna na Národní ulici v Praze. Na druhém místě skončila ostravská prodejna Nike, třetí Tescoma v Mostě. 
	Ovečkárna bodovala v zářijovém kole soutěže nejlepších maloobchodních prodejen
		Zprávy z firem
		
Oceněná prodejna se nachází v pražské Krakovské ulici, kde před téměř sedmi lety začínala s první prodejnou i značka Vasky, která je nynějším majitelem tradičních českých tenisek Botas. „Toto místo je pro mě srdeční záležitostí. Po sedmi letech se sem vracíme, tentokrát se značkou Botas," uvedl u příležitosti předání plakety za první místo v červencovém kole soutěže majitel obuvní značky a starší z bratrů Václav Staněk. 
	Bratři Staňkovi převzali ocenění za proměnu pražské prodejny značky Botas
		Zprávy z firem
		
Na konci června znovuotevřela prodejna Tesco na pražské Národní třídě v nově zrekonstruované budově Máj. Nový koncept prodejny, který klade důraz na udržitelnost, zaujal inspektory soutěže Visa Czech Top Shop. Ti jí udělili první místo v srpnovém klaní soutěže nejlepších maloobchodních prodejen. Také druhá a třetí příčka patřila prodejnám v Praze, konkrétně v OC Černý most a OC Palladium.  
	V červnu otevřelo, v srpnu vítězilo. Tesco v Máji bodovalo v soutěži maloobchodních prodejen
		Zprávy z firem
		
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.
 
				 
                             
 
 
 
 
 
 
