Ovečkárna bodovala v zářijovém kole soutěže nejlepších maloobchodních prodejen

V zářijovém kole soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop bodovala „huňatá“ prodejna Ovečkárna na Národní ulici v Praze. Na druhém místě skončila ostravská prodejna Nike, třetí Tescoma v Mostě.
Od Ostravy, přes Prahu až do Mostu
Na prvním místě v zářijovém kole soutěže Visa Czech Top Shop skončila prodejna Ovečkárna na Národní ulici v Praze. Zákazníci zde mohou najít výrobky s blahodárnými přírodními účinky od vlněných přikrývek a polštářů po stylovou obuv a oděvy, které kombinují funkčnost s estetikou. Naši inspektoři velmi ocenili interiér prodejny, který působí útulným rustikálním dojmem. Vnitřku prodejny dominuje dřevěný dekor, který odkazuje na udržitelnost a přírodu. Důležitý je také prvek lokální výroby nabízených produktů zlínské firmy Czech Wool company. Body si prodejna připsala i díky velmi povedenému exteriéru, funguje zároveň i jako výdejní místo e-shopu.

Druhou nejlepší prodejnou se v září stal obchod Nike v Avion Shopping Mallu v Ostravě. Nová prodejna je moderním retailový prostorem, který nabízí zákazníkům široký výběr sportovního oblečení, obuvi a doplňků, s důrazem na inovace a špičkovou kvalitu. Tato prodejna je postavena podle konceptu Nike Rise, což přináší zcela nový zážitek z nakupování. Nike Rise propojuje fyzický a digitální svět a využívá Nike aplikaci k personalizovaným interakcím se zákazníky. Díky funkcím jako „Nike By You“ pro přizpůsobení produktů a „Nike Fit“ pro personalizované měření velikostí se nákup stává pohodlným a interaktivním. Nový koncept vnáší do světa sportovního vybavení také „made to measure“ známý dosud pouze z výroby formálních a společenských oděvů. U inspektorů zabodoval i moderní a vzdušný interiér prodejny.

Nově zrekonstruovaná prodejna Tescoma v OC Central v severočeském Mostě, která se umístila na třetím místě, přináší zákazníkům moderní a přehledný prostor, který kombinuje funkčnost s atraktivním designem. Prodejna nabízí široký sortiment kvalitních kuchyňských potřeb, nádobí a domácích doplňků, přičemž nová podoba interiéru klade důraz na pohodlí a snadnou orientaci zákazníků. Zákaznický zážitek je umocněn profesionálním personálem, který je připraven poradit s výběrem produktů a nabídnout praktické rady. Vaření se tak stává díky Tescoma nejen snadnějším, ale i hezčím na pohled.
Na konci června znovuotevřela prodejna Tesco na pražské Národní třídě v nově zrekonstruované budově Máj. Nový koncept prodejny, který klade důraz na udržitelnost, zaujal inspektory soutěže Visa Czech Top Shop. Ti jí udělili první místo v srpnovém klaní soutěže nejlepších maloobchodních prodejen. Také druhá a třetí příčka patřila prodejnám v Praze, konkrétně v OC Černý most a OC Palladium.
V červnu otevřelo, v srpnu vítězilo. Tesco v Máji bodovalo v soutěži maloobchodních prodejen
Zprávy z firem
Tretry značky Botas obouvaly legendy českého sportu. A zachránci ikonické značky na tom staví její novodobou prezentaci. Prodejna v pražské Krakovské ulici vrátila zákazníky zpět v čase i na běžecký ovál. Za originální nápad i zákaznický servis si obchod kousek od Václaváku vysloužil od inspektorů nejvyšší ocenění v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Druhá skončila prodejna Goodies Store na Vinohradské a třetí firemní prodejna GB Beads v Jablonci nad Nisou.
V červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop bodovalo retro
Zprávy z firem
Firemní prodejna Marlenka, která se stala květnovým vítězem soutěže nejlepších maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop, už má svoji plaketu. Její předání proběhlo přímo na prodejně, která je prostoupena vůní medu. Newstream je mediálním partnerem soutěže.
Prodejna provoněná medem už má svoji plaketu
Zprávy z firem
Květnové kolo soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop ovládla prodejna medových dortů Marlenka ve Frýdku Místku. Vůně medu a čerstvé kávy hrají na smysly nejen inspektorů soutěže. Také druhou oceněnou prodejnou se line vůně. Je jím totiž parfumerie. Třetí oceněnou prodejnou je pak ekofarma. Newstream je mediálním partnerem soutěže.
Květnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop ovládly vůně
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.