Prodejna Rock Point vybojovala první místo v soutěži Visa Czech Top Shop
Tři patra plná outdooru v historické budově v centru Prahy zaujala inspektory natolik, že svým hodnocením udělali z nové prodejny Rock Point vítěze zářijového kola v retailové soutěži Visa Czech Top Shop. Obchod se nachází v historické budově v Havlíčkově ulici naproti Masarykovu nádraží. Interiér, ve kterém je znát snaha skloubit vystavení zboží s geniem loci památkově chráněného domu, vytváří zajímavý koncept.
Kromě citlivého pojetí designu prodejny ocenili inspektoři logické uspořádání zboží podle jednotlivých sportů a možnost vyzkoušet si vystavené zboží přímo v prodejně na lezecké stěně nebo skalní lávce. Další plusové body si připsali za ochotnou a milou obsluhu.
Prodejna v ulici Karla Engliše patřící do nové sítě sousedských prodejen s potravinami a občerstvením Bonveno pak obsadila v soutěži Visa Czech Top Shop druhé místo. Inspektory přesvědčila jednoduchou a přehlednou navigací, vhodně zvoleným sortimentem odpovídajícím účelu prodejny - tedy rychlým denním nákupům, vstřícnou obsluhou a využitím digitálních obrazovek. Interiér prodejny působí moderně a svěže. Zvenčí je prodejna dobře viditelná.
Nově zrekonstruovaný butik rodinného multibrandového klenotnictví Halada v pražské Pařížské ulici na zákazníky dýchá luxusem. Hned na začátku ocenili inspektoři působivý exteriér prodejny, který nabízí pohled na vystavené šperky v krásně nasvícených boxech. Exkluzivnímu interiéru prodejny dominuje prosklený pult, ve kterém jsou šperky vystavené. Celý koncept dokonale ladí s místem, kde se prodejna nachází, podtrhuje krásu vystaveného zboží a nechává šperkům vyniknout.
Program Česko platí kartou, který probíhá pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu, umožňuje začínajícím firmám nebo těm, které dosud terminál neměly, vyzkoušet přijímání digitálních plateb až na šest měsíců zdarma. Jedním z partnerů tohoto programu je také společnost Visa, která se v této souvislosti zaměřuje na podporu bezhotovostních plateb a zlepšení platební kultury v České republice mimo jiné i prostřednictvím edukace a osvěty.Soutěž Visa Czech Top Shop už zná vítěze prvního pololetí v kategorii Česko platí kartou
Zprávy z firem
Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano
Zprávy z firem
Soutěž Visa Czech Top Shop zná své vítěze za měsíc květen. Nejlépe inspektoři hodnotili prodejnu České mincovny v pražské Havelské ulici, která moderním způsobem spojuje tradiční řemeslo ražby mincí s uměním. Druhou příčku obsadila prodejna sportovních potřeb Intersport v OC Westfield Chodov. Třetí skončila prodejna české společnosti Botanicus v Ostré u Lysé nad Labem, která vyrábí přírodní kosmetiku a potraviny.Květnový vítěz soutěže Visa Czech Top Shop ukazuje veřejnosti umění ražby mincí
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?