Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Prodejna Rock Point vybojovala první místo v soutěži Visa Czech Top Shop

Nová prodejna Rock Point
Se svolením Rock Point
Newstream & Partner Advertorial

Tři patra plná outdooru v historické budově v centru Prahy zaujala inspektory natolik, že svým hodnocením udělali z nové prodejny Rock Point vítěze zářijového kola v retailové soutěži Visa Czech Top Shop. Obchod se nachází v historické budově v Havlíčkově ulici naproti Masarykovu nádraží. Interiér, ve kterém je znát snaha skloubit vystavení zboží s geniem loci památkově chráněného domu, vytváří zajímavý koncept.

Kromě citlivého pojetí designu prodejny ocenili inspektoři logické uspořádání zboží podle jednotlivých sportů a možnost vyzkoušet si vystavené zboží přímo v prodejně na lezecké stěně nebo skalní lávce. Další plusové body si připsali za ochotnou a milou obsluhu.  

Prodejna v ulici Karla Engliše patřící do nové sítě sousedských prodejen s potravinami a občerstvením Bonveno pak obsadila v soutěži Visa Czech Top Shop druhé místo. Inspektory přesvědčila jednoduchou a přehlednou navigací, vhodně zvoleným sortimentem odpovídajícím účelu prodejny - tedy rychlým denním nákupům, vstřícnou obsluhou a využitím digitálních obrazovek. Interiér prodejny působí moderně a svěže. Zvenčí je prodejna dobře viditelná.

Nově zrekonstruovaný butik rodinného multibrandového klenotnictví Halada v pražské Pařížské ulici na zákazníky dýchá luxusem. Hned na začátku ocenili inspektoři působivý exteriér prodejny, který nabízí pohled na vystavené šperky v krásně nasvícených boxech. Exkluzivnímu interiéru prodejny dominuje prosklený pult, ve kterém jsou šperky vystavené. Celý koncept dokonale ladí s místem, kde se prodejna nachází, podtrhuje krásu vystaveného zboží a nechává šperkům vyniknout. 

Češi platí hotovostí více než před rokem. Roste počet obchodníků, kteří neberou karty

Soutěž Visa Czech Top Shop už zná vítěze prvního pololetí v kategorii Česko platí kartou

Program Česko platí kartou, který probíhá pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu, umožňuje začínajícím firmám nebo těm, které dosud terminál neměly, vyzkoušet přijímání digitálních plateb až na šest měsíců zdarma. Jedním z partnerů tohoto programu je také společnost Visa, která se v této souvislosti zaměřuje na podporu bezhotovostních plateb a zlepšení platební kultury v České republice mimo jiné i prostřednictvím edukace a osvěty.

Přečíst článek

Nový COOP v Hustopečích prostorem nešetří. Zato s vodou ano

Předprázdninové kolo soutěže Visa Czech Top Shop dalo vyniknout novým prodejnám a zdařilým rekonstrukcím. První místo obsadil nový koncept prodejny COOP v Hustopečích. Druhý skončil CVRK Václavák a třetí zážitková prodejna Concept v OC Haná.

Přečíst článek

Květnový vítěz soutěže Visa Czech Top Shop ukazuje veřejnosti umění ražby mincí

Soutěž Visa Czech Top Shop zná své vítěze za měsíc květen. Nejlépe inspektoři hodnotili prodejnu České mincovny v pražské Havelské ulici, která moderním způsobem spojuje tradiční řemeslo ražby mincí s uměním. Druhou příčku obsadila prodejna sportovních potřeb Intersport v OC Westfield Chodov. Třetí skončila prodejna české společnosti Botanicus v Ostré u Lysé nad Labem, která vyrábí přírodní kosmetiku a potraviny.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme