Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Nobilis Tilia postoupila do finále soutěže Visa Czech Top Shop

Nobilis Tilia získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop
Se svolením Nobilis Tilia
Newstream & Partner

Prodejna a čajovna české firmy Nobilis Tilia získala od inspektorů nejvyšší známky v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Tím si prodejna zajistila postup do finále mezi dvanáct nejlepších prodejen letošního roku.

Reklama

Ocenění si z rukou organizátorů soutěže a zástupkyně ČSOB banky Jitky Šimkové převzali přímo v prodejně Martin Růžička, generální manažer Nobilis Tilia, a marketingová manažerka Simona Brhelová. Aromaterapeutické produkty české firmy Nobilis Tilia vznikají v přírodě Národního parku České Švýcarsko.

„Vyrábíme zde veškerou přírodní aromaterapeutickou kosmetiku, kterou si u nás můžete koupit. Firma příští rok oslaví 30leté narozeniny a tady na Vlčí Hoře jsme od roku 2004. Součástí rekonstrukce v roce 2017 byla obnova původní obecní školy z roku 1910, kde máme nyní návštěvnické centrum, ve kterém se nachází i čajovna a oceněná prodejna. Součástí našeho areálu je také Krásná zahrada,“ říká generální manažer Nobilis Tilia Martin Růžička. 

Nobilis Tilia, Krásná lípa

Nobilis Tilia je výrobcem přírodní aromaterapeutické kosmetiky pro celou rodinu, éterických olejů a bylinných čajů. Celý sortiment vyrábí lokálně ve svém areálu kousek od Krásné Lípy, jehož je oceněná prodejna součástí. Návštěvníkům nabízí možnost relaxovat v klidné biozahradě, vyzkoušet účinky kosmetiky Nobilis Tilia v kosmetickém a masérském salonu a poté si posedět v místní bylinkové čajovně. 

„Nobilis Tilia v češtině znamená Krásná lípa, stejně jako název tohoto místa. Koncept prodejny, složení prodejny, atmosféra – to vše posouvá úroveň servisu zákazníkům na vyšší úroveň. Jsem velmi rád, že jsme jim dnes mohli předat diplom pro vítěze červencového kola 2023 Visa Czech Top Shop. Všechny bych rád pozval k návštěvě v této fantastické prodejně,“ doplnil manažer soutěže Jiří Beran. 

Hanácký Grunt

Hanácký Grunt je nejlepší prodejnou v kategorii Česko platí kartou

Bezhotovostní platby jsou dnes téměř standardem ve velké části prodejen a ochota zákazníků platit hotově se postupem času zmenšuje. Zvláště pro drobné obchodníky a začínající podnikatele může být zprvu začlenění možnosti platit kartou složitější. To se snaží změnit program Česko platí kartou probíhající pod záštitou Ministerstva průmyslu ve spolupráci se soutěží Visa Czech Top Shop.

Přečíst článek

Ke gratulaci se přidala i obchodní zástupkyně ČSOB banky Jitka Šimková. „Se společností Nobilis Tilia spolupracujeme už více jak 10 let. Když jsme se dozvěděli, že tato prodejna dostala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop, moc nás to potěšilo. Ještě jednou gratulujeme.“

Visa Coop Huspopeče

Coop v Hustopečích zabodoval. Moderní prodejna zvítězila v soutěži Visa Czech Top Shop

Nový koncept prodejny Coop v Hustopečích vyhrál v letním kole retailové soutěže Visa Czech Top Shop první místo. Inspektoři kladně hodnotili například moderní a vzdušný interiér. Ocenění si v září přímo v prodejně převzala Veronika Musilová, obchodní náměstkyně Jednota, spotřební družstvo v Mikulově.

Přečíst článek

Nová prodejna Rock Point

Prodejna Rock Point vybojovala první místo v soutěži Visa Czech Top Shop

Tři patra plná outdooru v historické budově v centru Prahy zaujala inspektory natolik, že svým hodnocením udělali z nové prodejny Rock Point vítěze zářijového kola v retailové soutěži Visa Czech Top Shop. Obchod se nachází v historické budově v Havlíčkově ulici naproti Masarykovu nádraží. Interiér, ve kterém je znát snaha skloubit vystavení zboží s geniem loci památkově chráněného domu, vytváří zajímavý koncept.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme