Novou mluvčí úřadu práce je Kateřina Pavlíková, vedla komunikaci Čedoku
Novou tiskovou mluvčí Úřadu práce ČR (ÚP ČR) se stala Kateřina Pavlíková, která tři roky vedla komunikaci cestovní kanceláře Čedok.
Kateřina Pavlíková uspěla ve výběrovém řízení. Bude zodpovídat za strategii externí a krizové komunikace, řízení mediálního obrazu úřadu po celé ČR a věnovat se bude také interní komunikaci.
Podle generálního ředitele ÚP ČR Daniela Krištofa je komunikace pro úřad naprosto klíčová. „Právě komunikace pomohla loni při krizových situacích, jako byla plošná pomoc zaměstnancům Liberty Ostrava nebo rychlá pomoc domácnostem postiženým povodní. Komunikace ale také pomáhá zpřístupnit naše služby lidem, kteří by za námi na pobočku třeba ani nepřišli,“ uvedl.
Pavlíková vystudovala podnikovou ekonomiku se zaměřením na mezinárodní obchod na Technické univerzitě v Liberci. Před působením v Čedoku se podílela na PR pražského letiště a komunikovala za skupinu Letiště Praha i jako tisková mluvčí dceřiných společností Czech Airlines Handling a Czech Airlines Technics. Předchozí zkušenosti má také ze Svazu průmyslu a dopravy ČR.
Úřad práce se chystá postupně zrušit 83 svých poboček po Česku, tedy více než pětinu. Týkat se to má hlavně malých pracovišť. Pracují v nich čtyři stovky zaměstnanců. Propouštění se ale nechystá, pracovníci by se měli přesunout do větších poboček, uvedl mluvčí generálního ředitelství úřadu práce Michal Kovařík. Na takzvané racionalizaci pobočkové sítě pracuje vedení úřadu od loňska.
Úřad práce zruší několik desítek poboček
Zprávy z firem
Omán, Madagaskar, Zanzibar. Čedok nabízí exotiku i pro milovníky all inclusive zájezdů a poznávání. Díky spojení s polským vlastníkem má Čedok silnější vyjednávací pozici a dostane se na lepší ceny, říká mluvčí tradiční české cestovní kanceláře Kateřina Pavlíková. Letošek bude v historii Čedoku pravděpodobně nejúspěšnější od revoluce.
Mluvčí Čedoku Pavlíková: Exotika se teď dá pořídit o dost levněji
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.