Aleš Ondrůj odešel ze Student Agency, povede obchod v Čedoku

Novým obchodním ředitelem cestovní kanceláře Čedok se stal Aleš Ondrůj, který dosud pracoval ve společnosti Student Agency. Na postu vystřídal Andreu Techmanovou. Podle mluvčí Čedoku Kateřina Pavlíková doznalo změn i složení představenstva Čedoku, jehož členem se místo Techmanové stal IT ředitel cestovní kanceláře Pavel Dvořák.
Ondrůj působil ve Student Agency od roku 2010 a v poslední době ve firmě řídil obchod, tvorbu cen a prodej vlakové dopravy, zároveň byl i jejím mluvčím. V Čedoku bude řídit marketingové oddělení a bude mít na starosti i dopravu kanceláře, tuzemský cestovní ruch nebo poznávací zájezdy.
Vedle toho budou pod Ondrůje spadat služby pro klientelu v rámci příjezdové a kongresové turistiky a s týmem bude koordinovat práci českých delegátů a animátorů, které má Čedok v zahraničních destinacích, uvedla Pavlíková.
Současný IT ředitel Čedoku Dvořák doplnil po odchodu Techmanové z firmy představenstvo, v jehož čele je generální ředitel společnosti Stanislav Zeman.
Čedok je nejstarší cestovní kancelář v Česku. Společnost nabízí pobytové a poznávací zájezdy do více než 100 destinací. V roce 2016 se jediným vlastníkem CK Čedok stala společnost Itaka Holdings. Itaka je největší skupinou působící v oblasti cestovního ruchu v Polsku, České republice a Litvě.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.