Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

FOTOGALERIE: O české obrněnce roste zájem. Poptává je řada armád

Armádní technika využívající technologii Tatra
ČTK

Czechoslovak Group podnikatele Michala Strnada, vyrábí vozidla Pandur II a Titus. K dalším tuzemským výrobcům patří podnik SVOS se svým strojem Vega a o své místo na zbrojařském nebi usiluje i skupina Zetor, která pokračuje v přípravě výroby armádního obrněnce Gerlach. Podívejte se v galerii na různé modifikace obrněnců české výroby.

Reklama

Výrazný růst poptávky nyní zaznamenávají výrobci vojenské techniky. Armády v důsledku války rozšiřují svou výzbroj a poptávají i těžkou techniku. Situace využívá i firma Tatra Defence Vehicle se svými obrněnci Pandur II a Titus.

Vozidla Pandur II 8x8 jsou vyráběna v konfiguracích bojové vozidlo pěchoty, obrněný transportér, vozidlo palebné podpory, ambulance, velitelské vozidlo, samohybný minomet, opravárenské vozidlo, spojovací vozidlo či vozidlo pro průzkum CSG

Podnik se podílí například i na zakázce 879 vozidel pro belgickou armádu, z nichž výroba posledních by se měla uskutečnit v roce 2025. Pandury využívá i česká armáda.

Titus se vyznačuje se vysokým stupněm ochrany posádky a zároveň velmi dobrou mobilitou a průchodivostí těžkým terénem díky podvozku Tatra 6x6 CSG
Vozidla Pandur II 8x8 jsou vyráběna v konfiguracích bojové vozidlo pěchoty, obrněný transportér, vozidlo palebné podpory, ambulance, velitelské vozidlo, samohybný minomet, opravárenské vozidlo, spojovací vozidlo či vozidlo pro průzkum CSG

Zájem zaznamenává i společnost SVOS se svým strojem Vega. Také její produkci naleznete ve fotogalerii v úvodu článku.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme