Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Duolingo vstoupí na burzu. Jde si pro miliony dolarů na rozvoj

Duolingo aplikace
ČTK
 ČTK

Americká společnost Duolingo, která provozuje stejnojmennou aplikaci pro výuku jazyků, míří na burzu.

Reklama

Primární veřejná nabídka akcií (IPO) by podnik mohla ohodnotit až na 3,4 miliardy dolarů (zhruba 74 miliard korun). Duolingo se vstupem na americký akciový trh Nasdaq snaží využít rychlého růstu zájmu o nástroje pro internetové vzdělávání, který je důsledkem koronavirové pandemie, poznamenala agentura Reuters.

Společnost Duolingo uvedla, že v rámci IPO nabídne investorům asi 5,1 milionu akcií v ceně 85 až 95 dolarů za kus. Prodej akcií by tak mohl vynést kolem 485 milionů dolarů. Téměř 1,4 milionu akcií v rámci primární veřejné nabídky prodají současní akcionáři, výtěžek z prodeje těchto cenných papírů tak nepřipadne podniku.

Aplikace Duolingo umožňuje výuku čtyř desítek jazyků, alespoň jednou měsíčně ji využívá zhruba 40 milionů lidí. Firma Duolingo v letoším prvním čtvrtletí více než zdvojnásobila tržby - skoro tři čtvrtiny jejích příjmů pocházely z předplatného a necelá pětina z reklamy.

Vladimir Tenev

Nasdaq čeká rekordní IPO. Robinhood chce upsat akcie za 2,3 miliardy dolarů

Americká makléřská společnost Robinhood Markets chce z chystané primární veřejné nabídky akcií (IPO) na trhu Nasdaq v New Yorku získat až 2,3 miliardy dolarů (50 miliard korun).

Přečíst článek

Tencent, ilustrační foto

Game on. Čínský Tencent za miliardy koupil další herní studio

Čínská společnost Tencent koupí britského vývojáře videoher Sumo za 1,27 miliardy dolarů (27,6 miliardy korun). Tencent tak rozšíří své portfolio videoher, které se umísťují na předních místech žebříčků oblíbenosti, a posílí celosvětově svoji pozici.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme