Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Game on. Čínský Tencent za miliardy koupil další herní studio

Tencent, ilustrační foto
iStock
 ČTK

Čínská společnost Tencent koupí britského vývojáře videoher Sumo za 1,27 miliardy dolarů (27,6 miliardy korun). Tencent tak rozšíří své portfolio videoher, které se umísťují na předních místech žebříčků oblíbenosti, a posílí celosvětově svoji pozici.

Reklama

Sumo se zaměřuje na závodní a kulečníkové hry. Podle dohody získají akcionáři firmy Sumo za jednu svoji akcii 5,13 libry (153 korun) v hotovosti, což ve srovnání s páteční závěrečnou cenou akcií představuje zisk 43 procent.

Dohoda přichází jen několik dní poté, co se čínský regulátor rozhodl zablokovat plány Tencentu na sloučení stránek pro streamování videoher Huya a DouYou kvůli obavám z monopolního postavení na trhu.

Super Mario urval dražební rekord

Aukční rekord. Videohra Super Mario z roku 1996 se vydražila za desítky milionů

Nerozbalená videohra Super Mario 64 z roku 1996 trhla dražební rekord za jedinou videohru. V Dallasu se vydražila za 1,56 milionu dolarů.

Přečíst článek

Vede Sony

Mezi klienty a partnery firmy Sumo patří Xbox, Amazon Game Studios, Apple, Google a BBC. Firma vstoupila na akciový trh v roce 2017, cena za akcii činila jednu libru. Od té doby její hodnota prudce vzrostla. Má 14 studií v pěti zemích a vydala videohry jako Hotshot Racing, Sackboy: A Big Adventure a WST Snooker. Tencent je již nyní druhým největším akcionářem firmy s podílem 8,75 procenta.

Tencent je druhou největší videoherní skupinou na trhu po Sony. Má podíly ve společnostech, které vyvinuly hry Fortnite a League of Legends.

Akvizice je již druhou velkou transakcí týkající se britské videoherní společnosti za poslední rok a to po dohodě amerického výrobce videoher Electronic Arts o koupi britské Codemasters, napsala agentura Reuters.

Netflix, ilustrační foto

Netflix bude streamovat i videohry. Už hledá vývojáře

Americký Netflix chce rozkročit do nové sféry. Vedle filmů, seriálů a dokumentů chce na své streamovací platformě nabízet i videohry. Už od příštího roku.

Přečíst článek

Netflix, ilustrační foto

Analýza: Hry jsou pro Netflix nezbytností

Globální televize Netflix údajně zvažuje vstup do herního byznysu. Slovo "údajně" si ale škrtněte. Pro Netflix jsou hry nezbytností. A pořádně se u toho zapotí.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme