Reklama

Majitel TikToku díky akvizici pronikl do světa virtuální reality

VR, ilustrační foto
Pxfuel

Čínská společnost ByteDance, která vlastní sociální síť TikTok, expanduje do oblasti virtuální reality. Firma oznámila, že kupuje začínající společnost Pico, uvedl server televize CNBC.

Reklama

Další detaily transakce zůstaly neveřejné. Pico je podle údajů společnosti IDC třetím největším výrobcem náhlavních souprav pro virtuální realitu na světě. V prvním čtvrtletí meziročně zvýšila odbyt o 44,7 procenta.

Společnost ByteDance zaznamenala úspěch svou aplikací pro krátká videa TikTok a její čínskou verzí Douyin, a také zpravodajskou aplikací Toutiao. Akvizice firmy Pico je součástí snahy o diverzifikaci podnikání.

Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku

Zuckerberg chystá Matrix. A chce nás tam všechny

Do několika let chce největší sociální síť světa vytvořit digitální prostor, kde budeme žít více než v realitě. A Facebook zdaleka není sám. Jaký potenciál tyto snahy mají? A mohou uspět?

Přečíst článek

V březnu ByteDance v rámci snahy o expanzi do herního průmyslu koupila mobilní herní studio Moonton. Cena podle zdrojů činila čtyři miliardy dolarů.

ByteDance se akvizicí stane konkurentem Facebooku a jeho divize Oculus VR. Americká společnost Apple loni koupila firmu NextVR, která se zabývá virtuální realitou, což vyvolalo spekulace, že by mohla pracovat na vlastních náhlavních soupravách pro virtuální realitu.

Reklama

Olga Trčková z DSC Gallery na kuchyni od Jiřího Georga Dokoupila

Sázejte na velká jména, pak se u digitálního umění nespálíte, radí galeristka Olga Trčková

Zapamatujte si datum 4. září. To se u nás otevře první virtuální galerie v takzvaném metaprostoru, která nabídne možnost nákupu digitálních originálů známých pod zkratkou NFT. "Možnosti virtuálních světů pro umělce a umění jsou takřka neomezené," říká galeristka Olga Trčková, jejíž DCS Gallery v Dlouhé otevře svou virtuální "pobočku".

Přečíst článek

Superjachta Dilbar

Kde kotví miliardáři? Letošním hitem je Itálie

V srpnu kotvilo nejvíc takzvaných superjachet u pobřeží Itálie. Naopak v USA jejich počty výrazně propadají.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme