Nákup lega může být hravý zážitek i pro dospělé, ocenili inspektoři soutěže Visa Czech Top Shop
Letošní, již třetí, ročník soutěže Visa Czech Top Shop otevřel svou lednovou výhrou LEGO® Store na pražském Chodově. U prodejny inspektoři soutěže ocenili, že není jen obyčejným místem, kde se prodává stavebnice, ale rájem pro milovníky těchto barevných kostiček. Prodejna bodovala nejen díky unikátnímu konceptu, ale také díky užití digitálních technologií, výbornému personálu nebo lokálním referencím na českou kulturu. Newstream je mediálním partnerem soutěže.
„LEGO® Store totiž není pouze prodejnou stavebnic. Zákazník si při návštěvě může postavit vlastní výtvor nebo si na speciální obrazovce prohlédnout hotový model i s jeho příběhem, k jeho zobrazení stačí jen naskenovat QR kód z obalu, ” dodává Markéta Němcová, manažerka soutěže VCTS pro ČR.
Zážitkem je pro nakupující i samotný design prodejny. „Součástí pražské prodejny je například velký 3D model s mozaikou inspirovaný českou historií – zákazníci si zde mohou užít pohled na rytíře na koni, dále i vyobrazení Václavského náměstí a dalších významných českých památek,“ popisuje ředitelka komunikace společnosti LEGO Andrea Faflíková.
Podívejte se na fotografie z předávání ocenění:
Historická pouť mezi kostičkami
Že první český LEGO® Store svým konceptem dokáže upoutat pozornost nejenom zákazníků, ale i našich inspektorů, potvrdil i Josef Kunčar, který je ve společnosti Visa, titulárního partnera soutěže, zodpovědný za vztahy s obchodníky. Připomněl, že inspektoři se každý měsíc při hodnocení nominovaných prodejen zaměřují na několik oblastí. Hodnotí mimo jiné design exteriéru a interiéru, navigaci v prostoru, přístup personálu a samozřejmě také podporu moderních způsobů placení.
Předávání se zhostila Kateřina Pauzarová ze společnoati Visa a Tereza Zavadilová, šéfredaktorka ekonomického portálu Newstream. Ocenění si vedení prodejny spolu se zaměstnanci převzalo mezi kostičkami přímo na prodejní ploše.
Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top Shop se stala prodejna Lidl v centru Prahy v ulici Na Příkopě. Druhý skončil obchod Bioday v pražských Arkádách. A konečně třetí místo patří prodejně Globus Fresh v Petržílkově ulici v pražských Stodůlkách.
Únorovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop je prodejna s trezorem
Zprávy z firem
„Jsme rádi, že jsme ocenění Visa Czech Top Shop za měsíc leden získali a postoupili tak do celoročního finále. Věříme, že návštěvníci náš prozákaznický přístup i výjimečné vybavení prodejny také oceňují, a prodejnu tak čeká ještě mnoho milých návštěvníků,“ říká Andrea Faflíková.
Ocenění Visa Czech Top Shop, alá Michelinské hodnocení zákaznického zážitku, je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc, z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze odborná porota.
Jak vypadaly tři desetiletí franšízingu v Česku? Jde o vhodný model podnikání i do současné krize? Jakým směrem se ubírá česká franšízingová scéna a na jaké limity naráží? Tomáš Hájek z portálu mistoprodeje.cz vyzpovídal ambasadora českého franšízingu a zakladatele Českého institutu pro franchising (ČIFRA) Jaroslava Tamchynu.
Guru českého franšízingu: Bez podnikavých lidí se obor nemůže rozvíjet
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.