Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Jsme lékárníci. Dr. Max hledá lidi v kampani

kampaň Jsme lékárníci
Dr.Max/užito se svolením
 nst
nst

S mottem „Jsme lékárníci“ spustily lékárny Dr. Max kampaň, která má přiblížit veřejnosti roli lékárníka ve zdravotním systému a povzbudit mladé lidi k zájmu o studium farmacie i podpořit nábor pro největší lékárenskou síť v ČR. V kampani představuje lékárnické osobnosti – zaměstnance Dr. Max, a to v práci i soukromí.

Náborová kampaň farmaceutického řetězce je netypická. Právě proto, že kampaň dává nahlédnout do profesního i rodinného života lékárníků, pracuje s dvojím typem emotivních videospotů – v jednom oslavuje na konkrétních postavách profesi farmaceuta jako takovou, v dalších přibližuje jednotlivé lékárnické osobnosti. Na konkrétních aktérech kampaně staví i série vizuálů. Iniciativu má podpořit i webová stránka www.jsmelekarnici.cz, která přiblíží jak jednotlivé osobní příběhy, tak i síť Dr. Max a lékárnický obor jako takový. Kampaň se bude odehrávat převážně v digitálním prostředí, informovala firma. 

kampaň Jsme lékárníci Dr.Max/užito se svolením

„Existují jen dva typy vysokoškolsky vzdělaných zdravotnických profesionálů“, říká Jan Žák, generální ředitel sítě Dr. Max, „a to absolventi farmaceutických a absolventi lékařských fakult. V obou případech mají za sebou velmi náročné studium a před sebou proces dalšího, celoživotního vzdělávání, protože oba obory se rychle rozvíjejí. Lékárníci jsou zdravotníci v první linii, což se plně projevilo v pandemických letech, ale k jejich životu to patří permanentně. A věřím, že se nám se nám za pomoci emocí a skutečných příběhů našich lidí podaří u veřejnosti zvýšit povědomí o jejich důležité roli ve zdravotním systému.“

Přežije lékařské tajemství v digitální době? Právníci řeší elektronizaci zdravotní dokumentace

Telemedicína získá oporu v legislativě

Digitalizace. Toto heslo moderní doby postupně proniká do všech sfér lidské činnosti. Prosazovat se tak začíná i ve zdravotnictví. Covidová pandemie poukázala na nepřipravenost právních předpisů na rychlý rozvoj komunikačních technologií ve zdravotnictví. Historickým milníkem se tak stává novela zákona o zdravotních službách, která otevírá dveře rozvoji telemedicíny. Podrobněji novelu představíme v podcastu, který vzniká ve spolupráci s právní kanceláří PRK Partners.

Přečíst článek

Síť Dr. Max usiluje i o to, aby iniciativa „Jsme lékárníci“ nejen zvýšila zájem o studium na farmaceutických fakultách, ale i o profesní pokračování absolventů právě v lékárnách, které se v České republice obecně dlouhodobě potýkají s nedostatkem odborného personálu. To v některých regionech významně snižuje dostupnost lékárenské péče. To platí i přes to, že na tuzemském pracovním trhu nachází uplatnění i řada absolventů slovenských farmaceutických fakult. „Věříme, že kampaň svým zaměřením a pojetím neposlouží jen naší síti,“ dodává Jan Žák, „ale lékárenství jako takovému. V konečném důsledku má ale prospět tomu, o co jde v lékárnách především, a tím je naplnění potřeb pacienta.“

Síť Dr. Max, kterou provozuje společnost Česká lékárna holding, vznikla v roce 2006 a už o dva roky později se stala jedničkou na českém trhu. Svou pozici posílila v roce 2012, kdy majitel ČLH, investiční skupina Penta Investments, uzavřel s německou společností Celesio dohodu o koupi sítě lékáren Lloyds. Šlo o největší akvizici na českém lékárenském trhu, kterou vzápětí schválil i Úřad na ochranu hospodářské soutěže. Dnes funguje napříč ČR asi 490 lékáren Dr. Max, které představují největšího zaměstnavatele v oboru. Sítě lékáren Dr. Max slouží pacientům i v dalších 5 zemích Evropy. Počtem poboček je Dr. Max dvojkou na kontinentu.

Benu lékárna

Lékárnám Benu i Dr. Max se loni nadprůměrně dařilo, i díky pandemii

Tržby lékárenské sítě Benu stouply v minulém finančním roce končícímu letos v lednu na 8,7 miliardy korun z 7,6 miliardy v předešlém roce. Obrat vzrostl také mateřskému velkoobchodu Phoenix. Rekordních výsledků se v ČR loni dočkala také největší lékárenská síť Dr.Max ze skupiny Penta.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme