Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Český Creative Dock nakoupil firmy za víc než miliardu

Eurobankovky, ilustrační foto
iStock

Česká společnost Creative Dock, která se zabývá tvorbou digitálních projektů a firem na zakázku, investovala v posledním roce do akvizic více než 55 milionů eur (asi 1,35 miliardy korun).

Reklama

Tvůrce Zonky, HoppyGo či Autotýmu a dalších úspěšných projektů mimo jiné získal českou IdeaSense, švýcarskou Spark Works, německou Rohrbeck Heger a FoundersLane rovněž z Německa.

IdeaSense s odhadovanou cenou přes 100 milionů korun je zatím posledním nákupem českého inkubátoru. Společnost se zabývá návrhy na inovace a vylepšování výrobků a služeb, je schopná implementaci inovací u klientů zajistit a celý proces monitorovat. IdeaSense pracuje s vlastní softwarovou platformou fungující na principu virtuálního trhu. Ten umožňuje modelovat reálný úspěch prototypů v praxi.

Creative Dock byl založen jako startup před deseti lety. Skupina působí primárně v Evropě, Asii a na Blízkém východě. Za poslední dekádu vybudovala více než 100 projektů a firem. Mezi dlouholeté klienty patří společnosti Adidas, Allianz, Ahold, Avast, Henkel, Mondelēz, Raiffeisen Bank International, Saptco, Société Genérale, SwissRe, Talanx Group, Trumpf, Vattenfall nebo Veolia.

Karel Komárek

Komárkův Allwyn má volnou cestu na americkou burzu

Akcionáři americké SPAC společnosti Cohn Robbins Holdings, schválili plán sloučení s loterijní firmou Allwyn Entertainment ze skupiny KKCG českého miliardáře Karla Komárka. Allwyn je tak zase o krok blíž k debutu na americké burze.

Přečíst článek

Karel Komárek

Ontarijští učitelé ustoupili, miliardář Komárek bude mít britskou megaloterii

Britský zlatý důl je pro KKCG na dosah. Desetiletá licence na provozování Národní loterie je největší zakázkou veřejného sektoru v Británii. Spor s konkurenční firmou skončil.

Přečíst článek

Bike sharing v Praze

Byznys za maskou sdílení

Sdílená ekonomika má svět zachránit před nedostatkem zdrojů a plýtváním. Ve skutečnosti jde o byznys, který za image bohulibé činnosti schovává mnoho problémů.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme