Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Český Creative Dock nakoupil firmy za víc než miliardu

Eurobankovky, ilustrační foto
iStock

Česká společnost Creative Dock, která se zabývá tvorbou digitálních projektů a firem na zakázku, investovala v posledním roce do akvizic více než 55 milionů eur (asi 1,35 miliardy korun).

Tvůrce Zonky, HoppyGo či Autotýmu a dalších úspěšných projektů mimo jiné získal českou IdeaSense, švýcarskou Spark Works, německou Rohrbeck Heger a FoundersLane rovněž z Německa.

IdeaSense s odhadovanou cenou přes 100 milionů korun je zatím posledním nákupem českého inkubátoru. Společnost se zabývá návrhy na inovace a vylepšování výrobků a služeb, je schopná implementaci inovací u klientů zajistit a celý proces monitorovat. IdeaSense pracuje s vlastní softwarovou platformou fungující na principu virtuálního trhu. Ten umožňuje modelovat reálný úspěch prototypů v praxi.

Creative Dock byl založen jako startup před deseti lety. Skupina působí primárně v Evropě, Asii a na Blízkém východě. Za poslední dekádu vybudovala více než 100 projektů a firem. Mezi dlouholeté klienty patří společnosti Adidas, Allianz, Ahold, Avast, Henkel, Mondelēz, Raiffeisen Bank International, Saptco, Société Genérale, SwissRe, Talanx Group, Trumpf, Vattenfall nebo Veolia.

Karel Komárek

Komárkův Allwyn má volnou cestu na americkou burzu

Akcionáři americké SPAC společnosti Cohn Robbins Holdings, schválili plán sloučení s loterijní firmou Allwyn Entertainment ze skupiny KKCG českého miliardáře Karla Komárka. Allwyn je tak zase o krok blíž k debutu na americké burze.

Přečíst článek

Karel Komárek

Ontarijští učitelé ustoupili, miliardář Komárek bude mít britskou megaloterii

Britský zlatý důl je pro KKCG na dosah. Desetiletá licence na provozování Národní loterie je největší zakázkou veřejného sektoru v Británii. Spor s konkurenční firmou skončil.

Přečíst článek

Bike sharing v Praze

Byznys za maskou sdílení

Sdílená ekonomika má svět zachránit před nedostatkem zdrojů a plýtváním. Ve skutečnosti jde o byznys, který za image bohulibé činnosti schovává mnoho problémů.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme