Čedok spouští prodej zájezdů přímo na letišti

Nevyzpytatelná koronavirová pandemie a neustále se měnící podmínky pro cestovatele přiměly Čechy nakupovat zájezdy na poslední chvíli. A Čedok last minute nákupy zájezdů posunul ještě o level výš. Cestovatelé si je nyní mohou nově koupit až na letišti - s jistotou, že za pár hodin skutečně na dovolenou odletí.
Cestovní kancelář Čedok přišla ve spolupráci se společností Czech Airlines Handling se službou Buy & Fly (Kup a Leť). Nově tak budou mít zájemci možnost přijet rovnou na letiště se zabaleným kufrem a svou příští destinaci si vybrat až přímo v odletové hale. A taky za výhodné ceny, vzhledem k možnosti snižovat ceny zájezdů skutečně až téměř do doby zahájení odbavení na letišti, tedy přibližně čtyři hodiny před odletem.
Čedok v nové pobočce na pražském letišti bude nabízet kompletní portfolio pobytových i poznávacích zájezdů. „Zákazníci budou moci vybírat z naší kompletní nabídky zájezdů, nejen z leteckých pobytových, ale i autokarem, vlastní dopravou nebo poznávacích zájezdů,“ řekla mluvčí Čedoku Eva Němečková.
Turistický ruch v Česku vykázal v letošním druhém čtvrtletí známky zotavení, ovšem jen v meziročním porovnání. Ve srovnání s druhým čtvrtletím předpadnemického roku 2019 je turistický ruch v ČR stále v těžké křeči.
Cestovní ruch nejvíce utrpěl v Praze. Nedojeli Číňani
Money
Vzhledem k aktuálně nastaveným podmínkám pro cestování do většiny zemí, si však cestovatelé musí vždy před nákupem zjistit platná pravidla konkrétní destinace.
„Češi mířící na dovolenou tvoří letos na Letišti Václava Havla Praha většinu odbavených cestujících. Zároveň v současné době sledujeme trend nákupu letenek a zájezdů na poslední chvíli, takže tato novinka tomuto trendu odpovídá a vychází tak vstříc aktuálním požadavkům cestujících,“ řekl Jaroslav Filip, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha.
K dispozici budou i zájezdy do exotiky, jež se uskutečňují díky přímým dálkovým letům s leteckou společností Luke Air, která bude v Praze od podzimu rovněž bázovaným dopravcem.
Skupina Letiště Praha se loni propadla do provozní ztráty 687 milionů korun. Předloni, tedy před nástupem koronavirové pandemie, vykázala provozní zisk 4,7 miliardy korun.
Letiště Praha sčítá covidové ztráty, cestujících bylo o 80 procent méně
Money
Vytoužený nárůst turismu se ani toto léto nejspíš neodehraje, míní investoři. Daří se outdooru.
Delta udeřila. Akcie evropských cestovek padají
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.