Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Reklamy ve finále Super Bowlu trhnuly rekord. I díky těhotné Rihanně

Popová hvězda Rihanna během svého vystoupení v přestávce finále amerického Super Bowlu v únoru 2023.
ČTK / AP
 ČTK

Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl se vyšplhala na rekordních sedm milionů dolarů (více než 155 milionů korun), informují americká média. Televizní společnost Fox uvedla, že za reklamu na této akci vybrala na tržbách rekordních zhruba 600 milionů dolarů. Finále se konalo v neděli.

Mezi inzerujícími podniky letos chyběly firmy z odvětví kryptoměn. Sponzorství vystoupení pak v poločase po firmě Pepsi převzala společnost Apple.

Hráči Manchesteru City slaví gól. Fotbalový klub patří mezi nejlepší na světě, podle finančního žebříčku je nejbohatší.vého zápasu anglické Premier League mezi Manchesterem United a Manchester City na Old Trafford v Manchesteru, Anglie, sobota 14. ledna 2023. (AP Photo/Dave Thompson) Kredit : ČTK / AP

Nejbohatším klubem je Manchester City, největším skokanem Liverpool. Žebříčku dominuje Premier League

Nejvyšší příjmy měl v sezoně 2021/22 Manchester City. Nejvíc si polepšil Liverpool. Více než polovina nejbohatších klubů na světě hraje Premier League – v top 20 je jich hned jedenáct (viz tabulka pod článkem). Je to poprvé, kdy je v žebříčku fotbalových boháčů sestavovaném společností Deloitte více než polovina klubů ze stejné ligy.

Přečíst článek

Velkými inzerenty byly mimo jiné značky alkoholu, například největší světový pivovar Anheuser-Busch, dále Heineken či francouzský výrobce koňaku Rémy Martin. Nechyběly reklamy na balené potraviny jako Doritos nebo M&M's. Zastoupena byla i filmová studia, streamovací služby, automobilky či technologické společnosti.

Letos mezi inzerenty chyběly kryptoměnové firmy

Na letošním Super Bowlu však v porovnání s loňskem chyběly firmy z odvětví kryptoměn a digitálních aktiv. Loni si reklamu za miliony dolarů na finále NFL nakoupila čtveřice firem z tohoto odvětví. Po krachu americké kryptoměnové burzy FTX loni v listopadu a následujícím obvinění jejího zakladatele z trestných činů, mimo jiné z podvodu na investorech, však smlouvy na reklamy se společnostmi z tohoto segmentu padly.

Sam Bankman-Fried, zakladatel FTX

Federální žalobci zabavili 700 milionů dolarů napojených na Bankmana-Frieda

Federální žalobci zabavili 700 milionů dolarů (15,5 miliardy korun) v aktivech napojených na bývalého šéfa zkrachovalé kryptoburzy FTX Sama Bankmana-Frieda. Z toho převážnou většinu tvoří akcie Robinhood, které Bankman-Fried měl údajně nakoupit za peníze uživatelů FTX, informuje server CNBC. Americké úřady případ označují za jeden z největších podvodů v historii USA.

Přečíst článek

S FTX byl spojen i hvězdný quarterback Tom Brady. Ten se svou bývalou ženou, brazilskou modelkou Gisele Bündchenovou, do firmy investoval přes 84 milionů dolarů. Pětačtyřicetiletý rozehrávač na začátku měsíce oznámil po 23. sezoně a zisku sedmi titulů odchod do sportovního důchodu. Brady společnost FTX také zaštítil loni v reklamě spolu s dalšími celebritami, jako byl baseballista David Ortiz nebo herec a producent Larry David.

Co se týče vystoupení v poločase, poprvé za desetiletí jej nesponzoroval nápojový gigant Pepsi. Štafetu převzala technologická společnost Apple, která s NFL uzavřela pětiletou smlouvu. Letos před diváky v pauze vystoupila superstar popu a stylu R&B Rihanna. Zástupci této barbadosko-americké zpěvačky po vystoupení oznámili, že je opět těhotná.

Rihanna

Rihanna buduje miliardový byznys mimo hudbu. Svoji módní značku chce dostat na burzu

Zpěvačka Rihanna nedobývá jen žebříček hitparád, novou metou se jí stane také burzovní parket. Chce na něj vyslat svoji značku spodního prádla Savage X Fenty. Podle zdrojů agentury Bloomberg se ve věci radí s poradenskými špičkami. Veřejná nabídka akcií by firmu mohla ohodnotit až na tři miliardy dolarů.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Serena Williamsová naznačila, že letos ukončí tenisovou kariéru

Golfový startup Tigera Woodse nalákal investorský „dream team” včetně Williamsové a Hamiltona

Přečíst článek
Doporučujeme