Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Generali s dalšími partnery chystá platformu a ceny pro ženy ve financích

Ženy v roli CEO
iStock
 nst
nst

Reklama

Nový projekt #FinŽeny chce spojovat inspirativní ženy z finančního světa napříč profesemi, přináší do veřejného prostoru debatu o klíčových tématech celého segmentu a inspiruje příběhy žen, na jejichž expertize finančnictví stojí. Projekt, který je určen všem ženám působících ve finančním segmentu bez ohledu na to, zda jsou na vysokých manažerských či juniorních postech, uvedl Jaroslav Kramer z agentury Cover Story, která ve spolupráci s finančními institucemi projekt připravuje.  

Ženy vs. muži. V zápase za rovné odměňování ve sportu neplatí fair play, najdou se ale světlé výjimky

Průměrnému hráči NBA stačí pouhých 91 hodin, aby vydělal stejnou částku jako průměrná hráčka WNBA za celý rok. Rozdíly v odměnách mužů a žen jsou v profesionálním sportu daleko nad společenským průměrem. Zápas za férové odměny pokračuje - nutno ale dodat, že u některý sportů celkem úspěšně. „Mnohdy k tomu postačilo jen podpoření požadavků sportovkyň ze strany médií, politiků či širší veřejnosti, podotýká Denisa Linhartová, členka Komise rovných příležitostí Českého olympijského výboru.

Přečíst článek

Generálním partnerem projektu je Generali Česká pojišťovna. „Chceme vytvářet prostor a příležitosti pro sdílení zkušeností a znalostí. A to umožňuje právě projekt #FinŽeny. Je skvělé, že bude spojovat ženy z finančního světa, a to napříč profesemi. Bude to skvělá příležitost i pro mé kolegyně, protože i u nás ve firmě máme řadu výjimečných žen. A jsem moc rád, že s nimi mohu pracovat,“ popisuje šéf Generali České pojišťovny Roman Juráš. 

Projekt #FinŽeny se zaměřuje na tři stěžejní cíle. Prvním je aktivizace a networking komunity žen ve financích. Současně chce být silným hlasem, který otevře klíčová témata a skutečně přispěje k pozitivnímu vývoji.  #FinŽENY  chce přinášet inspiraci a ocenění výjimečných osobností, protože inspirativní příběhy napříč odvětvími potřebujeme,“ říká Jaroslav Kramer.  Mezi partnery a podporovateli projektu jsou už nyní například Komerční banka, ČSOB, Moneta, Česká podnikatelská pojišťovna, Wood & Company nebo Fondee. Projekt #FinŽeny je současně otevřen všem společnostem, které působí na finančním trhu. Nezaměřuje se jen na banky a pojišťovny, ale také penzijní společnosti a stavební spořitelny, finanční start-upy, investiční společnosti a fondy nebo poradenské společnosti.  

Součástí projektu #FinŽeny budou aktivity, které jednak usilují o naplnění stěžejních cílů a jednak   s historickým přesahem formují komunitu žen ve financích i do budoucna. V průběhu jara například s odkazem na vůbec první dvě třídy gymnázia Minerva, které v roce 1890 jako první v Rakousko-Uhersku umožnilo dívkám usilovat o maturitu, zařadí 53 dlouhodobě nejvlivnějších dam z finančního světa do síně slávy.  

Projekt přinese také přehled více než stovky inspirativních žen, které zatím nejsou vždy v záři reflektorů a exekutivních rolích, ale jejich přínos odvětví je inspirativní. Pravidelnou součástí komunity #FinŽeny budou odborná setkání, odborné kulaté stoly či podcastová série. 

Reklama

Související

Banka Capital One kupuje vydavatele kreditních karet Discover za 35 miliard dolarů

Konkurence pro JPMorgan? V USA vzniká nový bankovní gigant, prsty v tom má i Buffett

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme