Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Po ďábelských lodičkách přijdou brýle. Christian Louboutin míří do nových vod

Christian Louboutin
Profimedia
Denisa Holajová

Nemáte-li na ikonické lodičky s červenou podrážkou, kupte si aspoň sluneční brýle. Tato rada však bude vyznavačům legendární francouzské značky co platná až v létě 2025. V té době totiž Christian Louboutin uvede na trh svoji vůbec první kolekci brýlí. Pokračuje tak ve svém plánu z roku 2022 rozšiřovat prodej obuvi o nejrůznější kategorie luxusních doplňků.

„Christian Louboutin postupně rozvíjí strategii, jak se stát komplexním hráčem v oblasti luxusních doplňků a životního stylu. Kategorie obrouček a slunečních brýlí jsou pro nás přirozeným rozšířením nabídky,“ uvedl generální ředitel společnosti Alexis Mourot.

Firma nyní podepsala globální licenční smlouvu s výrobcem brýlí Marcolin na návrh, výrobu a distribuci zboží do roku 2029. Debutové kolekce brýlí Christian Louboutin budou distribuovány od jara/léta 2025 prostřednictvím sítě vybraných obchodů po celém světě. Portfolio licencovaných produktů Marcolin už zahrnuje značky Tom Ford, Max Mara, Zegna, Tod's, GCDS a Pucci.

Premiéra Sabata De Sarna u značky Gucci

Gucci, Louis Vuitton i McQueen. Módní domy teď zažívají návrhářská škatulata

Francouzský dům Givenchy se s příchodem nového roku rozloučil s uměleckým ředitelem Matthewem Williamsem. Nad tím, kdo ho nahradí, zatím visí otazníky. Završil se tak rok velkých změn na kreativních postech u luxusních módních značek. A to v době, kdy se řada z nich potýká s klesající poptávkou a potřebuje nový impuls, aby dokázala oslovit mladší a přelétavější klientelu.

Přečíst článek

Obojky a vodítka pro psy 

Christian Louboutin, kterého proslavily zářivě červené podrážky lodiček na vysokém podpadku, zvlášť oblíbené mezi celebritami, přidal na podzim 2022 novou kategorii produktů pro celou rodinu včetně domácích mazlíčků LoubiFamily. Řada, kterou charakterizují komiksoví superhrdinové, zahrnuje dětské lodičky a tenisky, a to včetně velikostí pro dospělé. Pro domácí mazlíčky nabízí Christian Louboutin obojky, vodítka a postroje pro psy s charakteristickými Caraspikes nebo vyrytými červenými gumovými detaily "Louboutin". Vznikla také hračka pro psa ve tvaru špičatých tenisek a kabelky na zvířecí exkrementy.

„Nápad na LoubiFamily se zrodil během lockdownu. Poprvé po dlouhé době jsem měl možnost strávit několik měsíců na jednom místě se svými nejbližšími přáteli, dcerami a naším psem,“ řekl Louboutin. „Chtěl jsem prozkoumat myšlenku dospělosti u dětí a dětství u dospělých, transponovat látky a barvy a hrát si s detaily,“ dodal.

Christian Louboutin založil svoji značku v roce 1991 v Paříži, předtím působil jako návrhář obuvi v módních domech Chanel nebo Yves Saint Laurent. Právě s Yves Saint Laurent se posléze soudil o to, kdo má právo vyrábět černé lodičky s červenou podrážku. Spor nakonec vyhrál Louboutin, pro něhož je tento prvek charakteristický, byť jej poprvé použila už v roce 1990 značka YSL.

Francie se snaží zachránit kolabující běžné oděvní značky

Levná francouzská móda kolabuje. Pro tamní vládu to představuje zásadní problém

Když byla Justine ještě náctiletá, nejčastěji nosila oblečení, co jí koupila matka v obchodech oblíbených francouzských značek jako jsou Camaïeu nebo La Halle. Tato móda střední cenové kategorie dominovala na začátku tisíciletí francouzskému módnímu trhu, píše list Politico.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme