OBRAZEM: Největší veletrh pánské módy Pitti Immagine Uomo ukázal trendy podzimu. A byli u toho i Češi

Slavné značky, nejluxusnější pánská móda, to je největší veletrh mužského oblečení světa Pitti Immagine Uomo. Ten se koná dvakrát ročně ve Florencii již od roku 1972 a účastní se jej zástupci módních domů, jako jsou Maison Margiela nebo Brunello Cucinelli. Postupně je doplňují také návrháři streetwearu nebo menší lokální značky třeba i s funkčním oblečením na sport. „Ne nadarmo měl letošní ročník jako jedno z hlavních témat cyklistiku,“ říká spoluzakladatel prestižního salonu The Owners Matěj Rázga, který se veletrhu zúčastnil.
Nové styly, proměna přístupu, nové obchodní příležitosti, inspirace. To je veletrh Pitti Immagine Uomo, který se dvakrát ročně koná v italské Florencii a je největší přehlídkou mužské módy na světě. Pravidelně se jej účastní také zakladatelé českého salonu The Owners.
Podívejte se na oblečení představené na letošním letním veletrhu Pitti Immagine Uomo
„To, čím je oproti řadě jiných veletrhů naprosto jedinečný, je komunita lidí, která jej navštěvuje z čistě z vlastního nadšení. Všichni ti, kteří do renesanční pevnosti Fortezza da Basso víc než uzavírat objednávky nových kolekcí, jdou čerpat vlastní inspiraci,“ říká spoluzakladatel The Owners Matěj Rázga. „Přehlídky na módních molech doplnily ty, které připomínají spíše multimediální instalace než módní show,“ dodává.
Samotný veletrh je podle Rázgy nekončícím zdrojem inspirace mezi těmi nejlépe oblečenými lidmi z celého světa. „A je zároveň místem, kde můžeme prohlubovat jinak čistě byznysové vztahy a navazovat vztahy nové. Ať už s dodavateli – od nových látek, přes kravaty až po doplňky, jako obleková ramínka – ale hlavně s lidmi, které běžně člověk sleduje jen přes sociální sítě a považuje je za vrchol toho, čeho se dá v oblékání a krejčovině dosáhnout,“ uzavírá CEO salonu The Owners, který sídlí v Dušní ulici na Praze 1.
Rozhovor se zakladateli salonu The Owners si můžete přečíst v letním vydání magazínu Newstream CLUB, který právě vychází.

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.