Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

OBRAZEM: Největší veletrh pánské módy Pitti Immagine Uomo ukázal trendy podzimu. A byli u toho i Češi

Letošní letní veletrh pánské módy Pitti uomo
ČTK
Stanislav Šulc
sta

Slavné značky, nejluxusnější pánská móda, to je největší veletrh mužského oblečení světa Pitti Immagine Uomo. Ten se koná dvakrát ročně ve Florencii již od roku 1972 a účastní se jej zástupci módních domů, jako jsou Maison Margiela nebo Brunello Cucinelli. Postupně je doplňují také návrháři streetwearu nebo menší lokální značky třeba i s funkčním oblečením na sport. „Ne nadarmo měl letošní ročník jako jedno z hlavních témat cyklistiku,“ říká spoluzakladatel prestižního salonu The Owners Matěj Rázga, který se veletrhu zúčastnil.

Nové styly, proměna přístupu, nové obchodní příležitosti, inspirace. To je veletrh Pitti Immagine Uomo, který se dvakrát ročně koná v italské Florencii a je největší přehlídkou mužské módy na světě. Pravidelně se jej účastní také zakladatelé českého salonu The Owners.

Podívejte se na oblečení představené na letošním letním veletrhu Pitti Immagine Uomo

To, čím je oproti řadě jiných veletrhů naprosto jedinečný, je komunita lidí, která jej navštěvuje z čistě z vlastního nadšení. Všichni ti, kteří do renesanční pevnosti Fortezza da Basso víc než uzavírat objednávky nových kolekcí, jdou čerpat vlastní inspiraci,“ říká spoluzakladatel The Owners Matěj Rázga. „Přehlídky na módních molech doplnily ty, které připomínají spíše multimediální instalace než módní show,“ dodává.

Samotný veletrh je podle Rázgy nekončícím zdrojem inspirace mezi těmi nejlépe oblečenými lidmi z celého světa. „A je zároveň místem, kde můžeme prohlubovat jinak čistě byznysové vztahy a navazovat vztahy nové. Ať už s dodavateli – od nových látek, přes kravaty až po doplňky, jako obleková ramínka – ale hlavně s lidmi, které běžně člověk sleduje jen přes sociální sítě a považuje je za vrchol toho, čeho se dá v oblékání a krejčovině dosáhnout,“ uzavírá CEO salonu The Owners, který sídlí v Dušní ulici na Praze 1.

Rozhovor se zakladateli salonu The Owners si můžete přečíst v letním vydání magazínu Newstream CLUB, který právě vychází.

Obálka magazínu Newstream CLUB 8 Newstream

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Módní návrhář Lukáš Macháček a modelka Pavlína Němcová na loňském MFF KV
video

VIP Eva Talks: Karlovy Vary jsou pro mě strašný fofr, říká návrhář a stylista Lukáš Macháček

Přečíst článek
Doporučujeme