O přenosy z MS v Kataru se podělí ČT a Nova, která nabídne i finále
Soukromá televizní skupina Nova odvysílá z fotbalového mistrovství světa v Kataru 32 zápasů, tedy stejně jako Česká televize. Z toho 18 utkání nabídne Nova exkluzivně a 14 bude sdílet s ČT, která jí část licenčních práv přeprodala. Vyplývá to z údajů Novy, která bude světový šampionát vysílat vůbec poprvé, a ČT.
Zápasy šampionátu, který potrvá od 20. listopadu do 18. prosince, bude Nova vysílat převážně na stanici Nova Action. Všechny zápasy budou rovněž na internetové platformě Voyo. Úvodní a závěrečný ceremoniál a utkání o medaile odvysílá kanál Nova.
Jaromír Jágr se zapsal mezi největší hvězdy světového sportu. Z ledu neslezl ani v jeho padesáti letech. Hraje za Rytíře Kladno. Po posledním prohraném zápase proti Mladé Boleslavi však v rozhovoru pro iSport poprvé přiznal, že zvažuje konec kariéry. „Popravdě, nemám motivaci,“ přiznal otevřeně Jágr a přivodil tím šok nejen fanouškům klubu. Newstream s legendární 68 natáčel loni. V pořadu Victory Club se tehdy Jágr svěřil, že hokej už není jediným smyslem jeho života. Připomeňte si co legendu světového hokeje drželo dlouhá desetiletí na ledě.
Jágr otevřeně: Už nemám motivaci se vracet na led
Newstream TV
Součástí fotbalového vysílání bude každý večer Magazín MS. Zápasy budou moderovat komentátoři a odborníci, které Nova již nyní využívá pro fotbalové přenosy na Nova Sport a Voyo. Nova bude vysílat šampionát vůbec poprvé.
Česká televize se letos rozhodla část práv na přenosy z MS odprodat kvůli úsporám. Jen kanál ČT Sport by měl díky omezení nákupu práv a odprodeji těch již získaných ušetřit 80 milionů korun. ČT bude vedle 14 zápasů s Novou vysílat na ČT sport z Kataru 32 utkání.
Pro fanoušky profesionálního sportu a sportovních přenosů jsou v posledních měsících naléhavé reklamní vzkazy na téma kryptoprůmyslu téměř nepřehlédnutelné. Jména burz a blockchainových společností jsou součástí týmových dresů, reklam na stadionech a vábí z televizních reklam o poločase. Mluví o nich prominentní hráči v čele s Cristianem Ronaldem, kteří se těší z lukrativních smluv. Jen za posledních 18 měsíců Crypto.com a spol. do sportovního sponzoringu investovaly 2,4 miliardy dolarů, uvedla agentura Bloomberg.Kryptoburzy touží po pozornosti. Investují miliardy do sportovního sponzoringu, nalákaly i Ronalda
Money