Nezaměstnaný Australan uvázl na Mykonosu. Jinou než první třídou totiž nelétá

Jedenatřicetiletý Australan si musel „nedobrovolně“ prodloužit pobyt na řeckém ostrově Mykonos. Nedaří se mu totiž najít volné sedadlo v první třídě na letu zpět do Sydney. O pomoc žádá i australské ministerstvo zahraničí. To však mlčí. Zdá se, že jej „z nesnází“ bude muset vysvobodit jeho otec a poslat pro něj private jet.
Dvoutýdenní výlet Toma Sedgewortha se změnil v „noční můru“. Jedenatřicetiletý Australan si nemůže koupit místo v první třídě. Všechny lety jsou plné. „Prohledal jsem webové stránky všech aerolinek a prodejců letenek a našel jsem pouze sedadla v ekonomické a byznys třídě,“ uvedl Sedgeworth v telefonickém rozhovoru pro australský server Double Bay Today. „To je snad špatný vtip,“ zuří.
Podívejte se, jak se létá ve First Class:
Není standard jako standard
Tento nezaměstnaný, bývalý student soukromé školy tak uvízl na ostrově a byl nucen si prodloužit své ubytování na neurčito. „Vždy jsem cestoval pouze a jen první třídou a nehodlám teď začít experimentovat,“ dodal serveru.
Nešťastný Sedgeworth, který žije ze svěřeneckého fondu svých rodičů, se dokonce obrátil na australské ministerstvo zahraničních věcí a obchodu (DFAT). Chce, aby zatlačilo na letecké společnosti a přimělo je uvolnit pro něj místo v první třídě. „Ještě se mi z DFAT neozvali,“ povzdechl si. „V nejhorším případě musím přimět tátu, aby pro mě poslal svůj soukromý tryskáč.“
Novozélandský lékař byl rozčarovaný, že jeho sedadlo v byznys třídě na letu z Aucklandu do Dubaje nešlo sklopit do vodorovné polohy, přestože reklama společnosti Emirates mu slíbila komfort plnohodnotné postele. Spor dohnal až k soudu, který vyhrál. Částka, kterou musí aerolinky nespokojenému cestujícímu vyplatit, převýšila sumu, kterou žalobce za letenky zaplatil.
V reklamě lžete, osočil Novozélanďan Emirates. A letěl zadarmo
Zprávy z firem
Austrian Air má v business třídě nesrovnatelně lepší služby než Lufthansa, píše čtenářka newstream.cz v reakci na zatím poslední díl seriálu Business Class Zdeňka Pečeného.
Dopis čtenářky: Jsem náročná klientka. Business třída v Lufthanse za moc nestála
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.