Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Značky Mall.cz a CZC.cz mohou pod novým majitelem fungovat ještě dlouho

Roy Perticucci, ředitel Allegro
ČTK
 ČTK

Zánik e-shopů Mall.cz a CZC.cz, které patří pod polskou společnost Allegro, nový majitel zatím neplánuje. Uvedl to datový ředitel Allegra Wojciech Bogdan. Případný přesun pozornosti pouze k on-line tržišti Allegro.cz, které na český trh vstoupilo v květnu tohoto roku, by podle něj záležel na tom, kolik zákazníků by z Mallu a CZC na Allegro odešlo a také na jejich spokojenosti s těmito obchody.

„Obchody Mall a CZC ponecháváme v plném provozu stejně tak jako všechny investice, které do nich vkládáme. Obě značky zatím pokračují a mohou pokračovat ještě dlouho, uvidíme,“ uvedl Bogdan.

Své produkty na Allegro.cz aktuálně nabízí více než 20 tisíc obchodníků, řekl Bogdan. Největší zájem dosud zákazníci projevili o vybavení do domácnosti a na zahradu, a to zejména sekačky na trávu, lůžkoviny či přikrývky. V kategorii elektroniky pak vedou kuchyňské potřeby a doplňky, jako jsou kryty a obaly. Třetím nejprodávanějším druhem zboží je na českém Allegru kosmetika. Poptávané jsou parfémy, přípravky na barvení vlasů nebo koupelová i sprchová kosmetika, uvedli dnes zástupci firmy.

Daniel Křetínský

Křetínský a spol. se zbavují Mallu. Za miliardu eur

Novým vlastníkem Mall Group se stane polská společnost Allegro. Součástí transakce je také mladá logistická firma WeDo.

Přečíst článek

On-line tržiště Allegra v Polsku měsíčně navštíví průměrně 21 milionů uživatelů, což odpovídá 66 procentům obyvatel země starších 16 let. Cílem Allegra na českém trhu je především rozšířit nabídku a přizpůsobit ji potřebám zákazníků, uvedla již dříve firma. Své on-line tržiště má v Česku také Alza.cz nebo Heureka.cz. Na tuzemský trh letos rovněž nově vstoupilo tržiště Kaufland.cz.

Allegro v loňském roce zvýšilo provozní zisk bez zahrnutí jednorázových položek o čtyři procenta na 2,15 miliardy zlotých (téměř 11 miliard korun). V samotném čtvrtém čtvrtletí zisk meziročně vzrostl o třetinu na 668 milionů zlotých. Firma také provozuje platformu pro srovnávání cen Ceneo.pl. Internetové obchody Mall Group Allegro koupilo na přelomu předloňského a loňského roku za 867 milionů eur (přes 21 miliard korun). Zároveň koupilo kurýrní službu WeDo.

Mall Group má nového šéfa, Francouze Jeana Charretteura

Mall Group má nového šéfa. Je jím Francouz Jean Charretteur. Povede i CZC

Novým generálním ředitelem skupiny e-shopů Mall Group se stal dosavadní šéf UNO Hypermarché v Alžírsku Jean Charretteur. Nahradil Jakuba Střeštíka. Skupina uvedla, že Charretteur zároveň bude ředitelem obchodu s elektronikou CZC, kde převezme část aktivit od odcházející Jitky Dvořákové.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Black Friday a výprodej? Zapomeňte, slevy jsou jen deset až 15 procent, tvrdí Hlídač shopů

Black Friday a výprodej? Zapomeňte, slevy jsou jen deset až 15 procent, tvrdí Hlídač shopů

Přečíst článek
Doporučujeme