Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Z recepčních baristé: Na skvělou kávu ve firemním prostředí se snadno zvyká

Z recepčních baristé: Na skvělou kávu ve firemním prostředí se snadno zvyká
L’OR Professiona
Komerční spolupráce

Prvním kontaktem zákazníka s firmou bývá většinou recepční a mezi prvními větami, které si vymění, je nabídka kávy. Už mnohokrát se potvrdilo, že je první dojem velice důležitý, a platí, že i výborná káva může přispět k dobrému obrazu společnosti.

Reklama

Posiluje představu, že je daná společnost profesionální a kultivovaná, a že může zákazníkovi nabídnout kvalitní produkt nebo službu, kterou u nich hledá. Skvělá káva je ale důležitým prvkem i vnitřního fungování firmy a stala se významným zaměstnaneckým benefitem.

Kávová kultura je na vzestupu

Nabídka kávy je považována za projev pohostinnosti a dává návštěvě pocit, že je vítaná. Při obchodních jednáních pomáhá vytvořit uvolněnou a příjemnou atmosféru, která je důležitá pro produktivní rozhovory. „Stále více lidí se zajímá o svět kávy a dokáže její kvalitu ihned rozpoznat. Kávová kultura je u nás na vzestupu a i dostupnost výborné kávy ve firemním prostředí se do budoucna pravděpodobně stane standardem,“ upozorňuje Lumír Františák, ředitel profesionální divize Jacobs Douwe Egberts. Tomuto trendu jde naproti kávové řešení L’OR Professional, které vedle prémiové kávy zahrnuje i bezplatné zapůjčení profesionálních hi-tech kávovarů, jejich pravidelnou údržbu i další atraktivní doplňky, které uvítají nejen skuteční kávoví nadšenci.

Z recepčních zkušení baristé

Podle průzkumu pro značku L’OR 3 z 10 Čechů preferují černou kávu. Podobnou oblibu má i káva s mlékem. Stejná část Čechů si do svého šálku kávy s mlékem přidává navíc cukr. Černou a oslazenou kávu si dopřává 1 z 10 Čechů. Připravit dobré espresso nebývá ve firemním prostředí takovým oříškem jako je objednávka některé z mléčných variant. Rozlousknout ho ale snadno dokážou moderní kávovary, které během mrknutí oka připraví i perfektní cappuccino nebo dokonalé café latte. Z recepčních se tak ve své podstatě díky nim stávají odborníci, kteří dokážou připravit kávu jako zkušení baristé.

BPWCR a GasNet inspirují české firmy v posilování férovosti

BPWCR a GasNet inspirují české firmy v posilování férovosti

Veřejně prospěšná organizace Business & Professional Women CR (BPWCR) je ambasadorkou projektu Women’s Empowerment Principles (WEPs) v České republice. Buduje komunitu firem s cílem podporovat rovné příležitosti a posilovat postavení žen ve společnosti. Server Newstream je mediálním partnerem projektu.

Přečíst článek

Recepční má na starosti řadu věcí, velmi tak uvítá jednoduchost ovládaní, rychlost přípravy a nenáročnou údržbu kávovaru, stejně tak i bezproblémové doplnění zásob. Ušetří čas a zároveň docílí lepšího výsledku. Na začátku firemní kávové cesty je partner, který dokáže pomoci nejen se zajištěním moderního kávovaru, ale i výběrem správné kávové směsi a doporučením dalších drobných detailů. „Naše zkušenosti z firemního a gastro prostředí naznačují určité trendy. Dalo by se říct, že mladší konzumenti kávy obvykle spíše preferují kávové směsi, které jsou ovocné a svěží. Skupina nad 40 let zase spíše tíhne k výrazným a hořkým směsím,“ doplňuje odborník L’OR Professional.

Dobrou kávu chtějí i zaměstnanci

Kvalitní káva hraje důležitou roli i ve firemní kultuře a stává se klíčovým parametrem spokojenosti v práci. Zaměstnanci se i díky nabídce dobré kávy na pracovišti cítí více ceněni, což obvykle vede také k jejich vyšší produktivitě. Ze zkušeností vyplývá, že společnosti, které se mohou pochlubit skvělou kávou, mají na trhu práce navíc vyšší šanci přilákat talentované uchazeče. „Dříve byly mnohé firmy přesvědčeny, že káva je téma, které u nich nikdo moc neřeší. Opak je pravdou, mezi zaměstnanci je káva častým předmětem diskusí. Firmy proto začínají klást na dostupnost dobré kávy na pracovišti čím dál větší důraz,“ tvrdí Lumír Františák. Po základních benefitech, jako je dovolená navíc, home office nebo třeba služební auto, je káva dalším klíčovým parametrem spokojenosti v zaměstnání. Je hnacím motorem a energetickou vzpruhou i pochoutkou, kterou si během dne zaměstnanci rádi několikrát dopřejí

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme