V červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop bodovalo retro
Tretry značky Botas obouvaly legendy českého sportu. A zachránci ikonické značky na tom staví její novodobou prezentaci. Prodejna v pražské Krakovské ulici vrátila zákazníky zpět v čase i na běžecký ovál. Za originální nápad i zákaznický servis si obchod kousek od Václaváku vysloužil od inspektorů nejvyšší ocenění v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Druhá skončila prodejna Goodies Store na Vinohradské a třetí firemní prodejna GB Beads v Jablonci nad Nisou.
Prodejna Botas v Krakovské ulici v Praze, která se umístila na prvním místě v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop, je příkladem toho, jak spojit tradici s moderním přístupem k zákaznickému zážitku. Tento obchod ikonické české značky se může pochlubit nejen pestrou nabídkou produktů, ale také stylovým interiérem, který je inspirován legendárním vzhledem jejich bot a běžeckou dráhou.
Inspektoři soutěže ocenili čistý design prodejny, přehledné vystavení produktů, dobře viditelné označení prodejny zvenku a profesionální a příjemný personál. Prodejna láká nejen nadšence do retro módy, ale také všechny, kdo ocení kvalitní a nadčasový design.
Goodies Store a Café na Vinohradské ulici v Praze získala druhé místo v červencovém kole soutěže Visa Czech Top Shop díky svému inovativnímu přístupu k propojení obchodu se zdravou výživou a kavárny.
Tento prostor je navržen tak, aby zákazníci mohli nejen nakupovat vysoce kvalitní přírodní produkty, ale zároveň si je hned na místě vychutnat v kavárně. Inspektoři ocenili interiér prodejny, který podtrhuje přírodní původ produktů a celého konceptu, přehledné označení zboží a využití moderních technologií v podobě obrazovek s reklamami na Goodie produkty. Interiér je světlý, vzdušný a plný zeleně, což vytváří příjemnou atmosféru. Velký důraz je kladen také na přátelský přístup k zákazníkům a edukaci o zdravém životním stylu.
Bronz berou skleněné perly z Jablonce
Na třetím místě se umístila firemní prodejna GB Beads v Jablonci nad Nisou, která nabízí unikátní zážitek spojený s tradiční výrobou skleněných perel. Tento obchod je více než jen místem k nákupu - v areálu probíhá i samotná výroba, kde mohou zákazníci nahlédnout do procesu vzniku skleněných perel. Také je zde možnost zúčastnit se kurzu nebo si vyrobit šperk v dílničkách a nakoupit v prodejně, která nabízí velice široký sortiment korálků nejrůznějších barev, tvarů a velikostí. Prodejna je pečlivě navržena tak, aby každý návštěvník měl pocit, že vstupuje do světa řemeslné tradice a umění.
Obuvnická značka Botas letos plánuje tržby 70 milionů korun, zatím je zhruba na polovině, od posledního letošního kvartálu si ale ředitel značky Botas Vít Staněk slibuje hodně. Cílem pro letošní rok bylo prodat přes 35 tisíc párů bot. Vypadá to, že se nám cíl podaří dokonce překonat, uvedl. Botas slaví 75 let od založení, značka připravila limitovanou kolekci, která připomíná úspěchy českých a československých sportovců.
Botas připomíná legendy českého sportu. Zákazníci to ocenili
Enjoy
Sourozenci Staňkovi oživují na Zlínsku Baťovskou tradici. Starší z bratrů Václav má vlastní, úspěšnou značku obuvi Vasky a mladší Vít od minulého roku šéfuje značce Botas, kterou před rokem společnost Vasky koupila. Společnými silami se tak snaží vzkřísit brand se 75letou historií. Jak jim společné podnikání šlape a co dělají pro to, aby společný byznys nebyl předmětem rodinných svárů a neskončil rozkolem, jako tomu bylo v případě bratrů Baťových, prozradil mladší z bratrů Vít v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.
Vít Staněk: Do každého návrhu botasek dávám kus sebe
Zprávy z firem
V Česku je mnoho zajímavých provozů, manufaktur, prodejen a trhů, servisů i samostatných živnostníků, které zákazníci milují a majitelé pro ně dělají maximum. Představujeme je na newstream.cz v novém seriálu Obyčejný byznys. Tentokrát se vydáme za Kateřinou Šrámkovou do sklářské manufaktury Koulier, která se připravuje na třetí předvánoční sezonu.
Obyčejný byznys: Zájem o tradiční foukané vánoční ozdoby roste, říká zakladatelka Koulieru
Zprávy z firem
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.