Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Tesly v USA musí na kontrolu. Chyba u více než dvou milionů vozů může způsobil nehodu

Tesla v USA svolává ke kontrole téměř všechny své elektromobily
ČTK
 ČTK

Výrobce elektromobilů Tesla ve Spojených státech svolává ke kontrole 2,2 milionu vozidel, to znamená téměř všechny své elektromobily. Důvodem je nesprávná velikost písma varovných kontrolek, což zvyšuje riziko nehody. Oznámil to americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA).

Reklama

Pro Teslu je to zatím největší svolávací akce, upozornila agentura Reuters. Před dvěma měsíci musela Tesla překontrolovat 2,03 milionu vozů, aby do svého pokročilého asistenčního systému Autopilot nainstalovala nová ochranná opatření. Kvůli svému asistenčnímu řízení, které má vozidlům umožnit automatické řízení, zrychlení a brzdění v rámci pruhu, je přitom Tesla pod drobnohledem NHTSA.

FOTOGALERIE: Začátky automobilky Tesla

Svolávací akce se týká vozidel různých modelů, včetně Modelu S, Modelu X, Modelu 3 z let 2017 až 2023, Modelu X a pick-upů Cybertruck. Tesla dodala, že auta Cybertruck, jež jsou nyní ve výrobě, budou mít aktualizaci, která problém vyřeší.

Musk shání peníze pro svou umělou inteligenci. Škemrá u asijských miliardářů

Elon Musk se opět staví do role vyzyvatele, tentokrát na poli umělé inteligence. Pro svojí firmu xAI zatím shání peníze, cíle má však nemalé. Poměřovat síly chce s lídrem trhu, společností OpenAI, která se těší štědré podpoře Microsoftu.

Přečíst článek

„Varovné kontrolky s menší velikostí písma mohou na přístrojové desce zhoršit čtení informací důležitých pro bezpečnost, což zvyšuje riziko nehody,“ uvádí NHTSA.

Tesla začala bezplatně vydávat aktualizaci softwaru vzduchem (over-the-air), tedy bez potřeby fyzického připojení, která má tento problém odstranit. Díky tomu se zvětší velikost písma varovných kontrolek brzd, parkovacího systému a systému ABS.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme