Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Tesla získala rekordní zakázku za čtyři miliardy dolarů

Americká autopůjčovna Hertz si od Tesly objednala rekordních 100 tisíc vozů.
 ČTK

Americká autopůjčovna Hertz Global Holdings si objednala 100 tisíc vozů Tesla. Pro automobilku miliardáře Elona Muska je to zatím největší samostatná objednávka, neboť její hodnota činí zhruba 4,2 miliardy dolarů (asi 93,1 miliardy korun), informovala agentura Bloomberg. Pro Hertz je to zároveň první velká aktivita od června, kdy opustila režim bankrotové ochrany.

Reklama

Objednávka je prvním krokem v ambiciózním plánu elektrifikace vozového parku pronajímaných vozů firmy Hertz, která loni v květnu kvůli pandemii v USA požádala o ochranu před věřiteli. Letos v květnu pak oznámila, že skupina investorů, včetně firem Knighthead Capital Management, Certares Opportunities a Apollo Capital Management, bude financovat její odchod z bankrotu.

Premium Guide ESG

Newstream.cz vydává ve spolupráci s A 11 první tištěný magazín věnovaný tématu ESG

Od roku 2023 bude muset velká spousta firem reportovat, jak plní kritéria udržitelné ekonomiky, tedy takzvané ESG. Newstream.cz vydává ve spolupráci s vydavatelstvím A 11 první tištěný magazín věnovaný právě tématu ESG.

Přečíst článek

Auta by měla být dodána do konce roku 2022. Sedany Model 3 budou dostupné v pobočkách půjčovny ve velkých amerických městech a v některých částech Evropy od začátku listopadu. Zákazníci budou mít přístup k síti rychlých dobíjecích stanic Tesly, vlastní dobíjecí infrastrukturu pak buduje Hertz, uvedly zdroje Bloombergu.

Plán elektrifikace by se měl nakonec týkat téměř všech z více než půl milionu osobních a nákladních vozů půjčovny Hertz po celém světě. Signalizuje také, že noví vlastníci mají v úmyslu otřást odvětvím, kterému dominuje hrstka velkých hráčů. Ti obvykle přistupují ke změnám velmi pomalu.

 

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme