Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Autopůjčovna Hertz prodá 20 tisíc elektroaut a investuje do vozů se spalovacím motorem

Výroba vozů Tesla v Číně
ČTK
 ČTK

Autopůjčovna Hertz Global Holding kvůli vysokým nákladům na opravy a slabé poptávce prodá třetinu své americké flotily elektromobilů. Získané prostředky z prodeje 20 tisíc elektroaut investuje do vozů poháněných spalovacím motorem, uvedla agentura Reuters.

Reklama

V říjnu 2021 Hertz oznámil objednávku 100 tisíc elektromobilů Tesla. V březnu 2022 informoval, že do pěti let koupí od švédské automobilky Polestar až 65 tisíc elektroaut. Firma si dříve stanovila cíl, že do konce roku 2024 budou čtvrtinu jejího vozového parku tvořit elektrická vozidla.

FOTOGALERIE: Nejdražší elektromobily světa

„Výdaje spojené s haváriemi a škodami, především v souvislosti s elektromobily, zůstaly ve čtvrtletí vysoké,“ uvedla autopůjčovna v informaci pro regulační orgán.

Elektromobil, ilustační foto

Růst celosvětového prodeje elektromobilů loni zpomalil, zákazníci čekají na levnější modely

Růst celosvětového prodeje plně elektrických a plug-in hybridů (PHEV) loni zpomalil na 31 procent z 60 procent o rok dříve. Vyplývá to z dat analytické organizace Rho Motion. V samotném prosinci se prodalo 1,5 milionu těchto vozů, což je měsíční rekord, uvedla s odkazem na zprávu organizace agentura Reuters.

Přečíst článek

Firma v souvislosti s prodejem elektrovozů očekává přibližně 245 milionů dolarů dodatečných odpisových nákladů, které se projeví na zisku za čtvrté čtvrtletí loňského roku. Výsledky hospodaření za uplynulý kvartál firma zveřejní 6. února.

Společnost uvedla, že se nadále soustředí na zlepšení ziskovosti u zbývající části svého vozového parku elektromobilů. Na webových stránkách, na nichž Hertz prodává ojeté vozy, firma nabízí přes 700 elektromobilů, včetně vozů BMW i3, Chevrolet Bolt, Tesla Model 3 a Model Y.

Akcie společnosti kolem 16:30 středoevropského času odepisovaly téměř šest procent.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme