Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Škoda Auto opět jede na plný výkon. Automobilku na měsíc ochromil výpadek dodavatele

Výroba automobilů Škoda v Mladé Boleslavi
ČTK
 ČTK

Výroba automobilky Škoda Auto v závodech v Mladé Boleslavi a v Kvasinách na Rychnovsku se po čtyřech týdnech vrátila na plnou kapacitu. Důvodem omezení byl výpadek subdodavatele ve Slovinsku, jehož výrobu v srpnu zničily záplavy. Uvedená omezení se netýkala výroby plně elektrického modelu Enyaq.

Reklama

Na jeden týden od 11. září byla výroba v kvasinském závodě zcela zastavená, další týdny trvala částečná omezení výroby modelů se spalovacími motory v Kvasinách i Mladé Boleslavi, uvedla mluvčí automobilky Ivana Povolná. „Omezení ve výrobních závodech nejsou aktuálně již žádná. Linky v Mladé Boleslavi i Kvasinách se vrátily na plnou kapacitu výroby,“ uvedla.

S obnovením výroby u slovinského dodavatele součástek nadále pomáhají i zaměstnanci mladoboleslavské automobilky. „Situace na místě se i díky této pomoci postupně zlepšuje. V současnosti je přímo na místě přibližně desítka našich specialistů z údržby. Celkem se jich tam do teď vystřídalo více než 70,“ řekla dále Povolná. 

Světová premiéra. Nový Kodiaq s hybridním pohonem budil v Berlíně zvědavost návštěvníků

Automobilka Škoda Auto v Berlíně ve světové premiéře představila druhou generaci svého největšího SUV Kodiaq. Začne se vyrábět v příštím roce v Kvasinách na Rychnovsku, kde do úprav výrobní linky automobilka investovala 12 milionů eur, tedy zhruba 290 milionů korun.

Přečíst článek

Výpadek u slovinského dodavatele součástek KLS postihl v září celý koncern Volkswagen. Automobilka už dříve uvedla, že chybějícím dílem byl ozubený věnec pro dvouhmotový setrvačník pro spalovací motory modelů značky Škoda a dalších koncernových značek.

Automobilka se nechce vyjadřovat k přesným počtům, modelům a dopadům na závody.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme