Sanofi spolkla další firmu, amerického výrobce imunosupresiv Kadmon
Francouzský výrobce léků Sanofi koupí za 1,9 miliardy dolarů (40,8 miliardy korun) americkou biofarmaceutickou firmu Kadmon Holdings.
Akvizice přichází měsíc poté, co Sanofi koupila za 3,2 miliardy dolarů americkou biotechnologickou firmu Translate Bio.
Sanofi za jednu akcii firmy Kadmon nabídla 9,5 dolaru. Ve srovnání s úterní závěrečnou cenou akcií to představuje prémii 79 procent. Správní rady obou společností transakci schválily.
Akcie Sanofi od začátku letošního roku posílily zhruba o deset procent. Zaostávají však za růstem dílčího indexu zdravotnických firem STOXX Europe 600, který za stejnou dobu vzrostl asi o 18 procent.
Globální hodnota sjednaných fúzí a akvizic se v dosavadním průběhu letošního roku vyšplhala na téměř čtyři biliony dolarů (zhruba 85 bilionů korun). Je tak na cestě k dosažení nového celoročního rekordu. Na trhu fúzí a akvizic je nebývale rušno. Hodnota obchodů bude letos rekordní
Money
Firma čelí tlaku, aby zlepšila nabídku léků, a rovněž by ráda překonala neúspěch v závodě o vakcínu proti covidu-19. Kadmon má nedávno schválený přípravek používaný při transplantacích a kandidáty na léky na imunitní onemocnění, fibrózu a také pro imunoonkologickou terapii, uvedla agentura Reuters.
>>>>>>Další zprávy ze světa peněz čtěte v naší rubrice Money<<<<<<
Veletrh Sběratel se každý rok koná hned dvakrát. Letos, stejně jako loni, se však jarní část musela zrušit kvůli pandemickým opatřením. Naopak letos, stejně jako loni se podzimní část koná v téměř nezměněné podobě. „Jsme jediným veletrhem svého druhu, který se během pandemie v Evropě skutečně uspořádal,“ říká v rozhovoru pro newstream.cz ředitel veletrhu Jindřich Jirásek. Veletrh se letos koná 10. a 11. září na výstavišti v Letňanech.Jindřich Jirásek: Pořádat veletrh za pandemie je nápor na cash flow
Leaders
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?