Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Sanofi spolkla další firmu, amerického výrobce imunosupresiv Kadmon

Sanofi Corporate, ilustrační foto
Augustin Detienne / Capa Pictures, poskytnuto Sanofi Corporate

Francouzský výrobce léků Sanofi koupí za 1,9 miliardy dolarů (40,8 miliardy korun) americkou biofarmaceutickou firmu Kadmon Holdings.

Akvizice přichází měsíc poté, co Sanofi koupila za 3,2 miliardy dolarů americkou biotechnologickou firmu Translate Bio.

Sanofi za jednu akcii firmy Kadmon nabídla 9,5 dolaru. Ve srovnání s úterní závěrečnou cenou akcií to představuje prémii 79 procent. Správní rady obou společností transakci schválily.

Akcie Sanofi od začátku letošního roku posílily zhruba o deset procent. Zaostávají však za růstem dílčího indexu zdravotnických firem STOXX Europe 600, který za stejnou dobu vzrostl asi o 18 procent.

fúze a akvizice, ilustrační foto

Na trhu fúzí a akvizic je nebývale rušno. Hodnota obchodů bude letos rekordní

Globální hodnota sjednaných fúzí a akvizic se v dosavadním průběhu letošního roku vyšplhala na téměř čtyři biliony dolarů (zhruba 85 bilionů korun). Je tak na cestě k dosažení nového celoročního rekordu.

Přečíst článek

Firma čelí tlaku, aby zlepšila nabídku léků, a rovněž by ráda překonala neúspěch v závodě o vakcínu proti covidu-19. Kadmon má nedávno schválený přípravek používaný při transplantacích a kandidáty na léky na imunitní onemocnění, fibrózu a také pro imunoonkologickou terapii, uvedla agentura Reuters.

>>>>>>Další zprávy ze světa peněz čtěte v naší rubrice Money<<<<<<

Ředitel veletrhu Sběratel Jindřich Jirásek

Jindřich Jirásek: Pořádat veletrh za pandemie je nápor na cash flow

Veletrh Sběratel se každý rok koná hned dvakrát. Letos, stejně jako loni, se však jarní část musela zrušit kvůli pandemickým opatřením. Naopak letos, stejně jako loni se podzimní část koná v téměř nezměněné podobě. „Jsme jediným veletrhem svého druhu, který se během pandemie v Evropě skutečně uspořádal,“ říká v rozhovoru pro newstream.cz ředitel veletrhu Jindřich Jirásek. Veletrh se letos koná 10. a 11. září na výstavišti v Letňanech.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme