Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Prodávají duši v peří. Z knihkupectví Martinus v Brně se lidem nechce odejít

Prodávají duši v peří. Z knihkupectví Martinus v Brně se lidem nechce odejít
mistoprodeje.cz, užito se svolením
 nst
nst

Vítejte doma, knihomolové! Knihkupectví Martinus v Brně přišlo s neotřelým konceptem literární kavárny. Vůně knih, čerstvě pražené kávy a pohodlná křesílka navozují intimní, skoro až domácí atmosféru a vybízejí k listování knihou, která návštěvníkovi zrovna padla do oka. Čas tu ubíhá tak nějak jinak. Nejen proto si prodejna v nákupním centru Velký Špalíček vysloužila zlato v prosincovém kole retailové soutěže Visa Czech Top Shop. Newstream je partnerem tohoto ocenění.

Reklama

Slovenské knihkupectví Martinus, které provozuje řadu prodejen na Slovensku, vstoupilo i na český retailový trh. První českou pobočku v brněnském obchodním centru Velký Špalíček ocenila odborná porota v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop jako nejlepší. Ocenění si vedení obchodu převzalo z rukou country manažerky Visa Czech Top Shop Markéty Němcové.

Oáza klidu nejen pro knihomoly

V knihkupectví najdete několik zajímavých prvků. Jedním z nich je kavárna s (nejenom) coworkingovým sezením, která zároveň slouží jako prostor pro nejrůznější čtenářské eventy. V prodejně nechybí ani poutavé dekorace inspirované známými knižními příběhy. Návštěvníci zde také najdou řadu zákoutí, příjemných míst k prolistování si knihy, která je zaujala.

Blíže koncept tzv. knihkavárny vysvětlil country manažer Martinusu pro Češko Dušan Murčo: „Martinus v Brně jsme od začátku stavěli jako knihkavárnu, ze které nebude chtít odejít. Prodejnu se nám podařilo otevřít na podzim 2023. Reakce zákazníků byly skvělé a jsme nadšení, že i odborná veřejnost ocenila naši snahu a spojení knihkupectví a kavárny. Jedná se o unikátní koncept plný krásných zákoutí a pohodlného posezení. Zakládáme si na fantastické obsluze a co nejlepším zákaznickém zážitku.“

video

Nákup lega může být hravý zážitek i pro dospělé, ocenili inspektoři soutěže Visa Czech Top Shop

Letošní, již třetí, ročník soutěže Visa Czech Top Shop otevřel svou lednovou výhrou LEGO® Store na pražském Chodově. U prodejny inspektoři soutěže ocenili, že není jen obyčejným místem, kde se prodává stavebnice, ale rájem pro milovníky těchto barevných kostiček. Prodejna bodovala nejen díky unikátnímu konceptu, ale také díky užití digitálních technologií, výbornému personálu nebo lokálním referencím na českou kulturu. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Přečíst článek

Interiér prodejny zaujme zákazníka na první pohled. Design působí velice útulně. „Oceňuji hru světel – zejména kombinaci teplého a studeného osvětlení, které dotváří příjemnou atmosféru. Dále bych chtěl vyzdvihnout kavárnu, která zákazníkům zpříjemní a také prodlouží pobyt v knihkupectví. Třetí prvek, který hodnotím kladně, je velmi propracovaná kombinace použitých materiálů – dřevodekor s kobercem. Skvělá je i navigace prodejnou. Zákazník se ihned po vstupu zorientuje a dále se zde pohybuje zcela přirozeně,“ shrnul Adam Klofáč spolumajitel MORIS design.

Naši inspektoři ocenili i cirkulační projekt Knihovrátek, kterým se Martinus snaží dát druhý život starším knihám a navrátit je tak do oběhu. Přímo v prodejně můžete odevzdat své přečtené knihy, za které dostanete poukaz na další nákup.

Koncept ukazuje, že výběr knih může být opravdový zákaznický zážitek. 

Víc než jen prodejna. GymBeam v pražském Karlíně je rájem pro nadšence do fitness

Na jednom místě v pražském Karlíně se přirozeně a nenuceně střetává prodej zboží spolu s místem setkávání GymBeam komunity. Za svůj nadstandardní přístup k zákazníkům si prodejna sportovní výživy, fitness doplňků a sportovního oblečení odnesla nejvyšší ocenění v listopadovém kole soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop. Newstream je mediálním partnerem soutěže. Ocenění si z rukou manažera soutěže Jiřího Berana převzala Lenka Lukáčová, Head of Local Marketing pro GymBeam v Česku a na Slovensku.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme