Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Novým CEO Slevomatu bude Tomáš Braverman, přichází z Heureky

Tomáš Braverman, nový šéf Slevomatu
Slevomat, užito se svolením
 ČTK

Novým generálním ředitelem zážitkového a cestovatelského portálu Slevomat bude od července bývalý šéf skupiny Heureka Tomáš Braverman. Oznámila to firma. Braverman nahradí Ladislava Veselého, který koncem března odešel na rodičovskou dovolenou. Do té doby, než Braverman nastoupí, se povinností generálního ředitele ujme nynější zastupující ředitel Matěj Dvorský.

Reklama

Veselý byl generálním ředitelem Slevomatu od ledna roku 2020. „Být součástí společnosti s vynikající strategickou pozicí v oblasti e-commerce a cestování, která ještě k tomu působí na více trzích, je výzvou, kterou rád přijmu. Zároveň věřím ve velký potenciál dalšího růstu,“ uvedl k nové funkci Braverman.

Tržby portálu Slevomat.cz loni meziročně vzrostly o 18,3 procenta na rekordních 3,4 miliardy korun. Zisk EBITDA před započtením úroků, daní a odpisů činil 214 milionů korun.

Původem česká společnost Slevomat vznikla v roce 2010. Jedním z jejích zakladatelů byl podnikatel Tomáš Čupr, který stojí také za on-line supermarketem Rohlík nebo rozvážkovou službou Dáme jídlo, nyní foodora. V Česku a na Slovensku Slevomat zaměstnává více než 300 lidí a uvádí o sobě, že je na něm registrováno šest milionů zákazníků. V roce 2017 český Slevomat vstoupil do nadnárodní skupiny Secret Escapes.

Tomáš Čupr na konferenci Singularity Czech Republic

Tomáš Čupr: Zlomový vynález pro obchod byl čarový kód. Teď procházíme další změnou

Umělá inteligence a současná technologická revoluce zásadně změní retail, říká Tomáš Čupr. Některým věcem už brání jen regulace - jako třeba zaplacení nákupu pohledem do kamery, což bylo už před pár lety možné v Číně.

Přečíst článek

Majitel společnosti Rohlik Group Tomáš Čupr

Čuprova TCF Capital chce do sedmi let spravovat sedminásobek své současné hodnoty

Investiční společnost TCF Capital, kterou založil majitel společnosti Rohlik Group Tomáš Čupr, chce do roku 2030 spravovat sedminásobek současné hodnoty. Ta nyní převyšuje 720 milionů eur, tedy asi 18 miliard korun, uvedl Petr Klekner, který skupinu vede.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme