Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Únorovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop je prodejna s trezorem

 nst
nst

Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top Shop se stala prodejna Lidl v centru Prahy v ulici Na Příkopě. Druhý skončil obchod Bioday v pražských Arkádách. A konečně třetí místo patří prodejně Globus Fresh v Petržílkově ulici v pražských Stodůlkách.

Reklama

Nová prodejna Lidl, která se stala únorovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop, se nachází v historické budově v ulici Na Příkopě, kde dříve fungovala ČSOB. Součástí prodejny je tak třeba původní trezor, respektive jeho dveře, a eskalátor při vstupu do prodejny. Ve stejné budově se nachází také známá prodejna hraček Hamley´s, která byla ve stejné soutěži oceněna v prosinci 2021.

Soutěž Visa Czech Top Shop (VCTS) je analogií Michelinských hvězd udělovaných restauracím. Inspektoři inkognito navštěvují a hodnotí každý měsíc nominované kamenné prodejny. Z 12 vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku.

Inspektoři při hodnocení prodejny Lidl Na Příkopě ocenili samoobslužné pokladny, jde teprve o druhou prodejnu Lidlu, která jimi disponuje. Oceněná prodejna cílí spíše na realizaci menších nákupů obyvatel přilehlých čtvrtí a zaměstnance či turisty. Vyniká atypickými prostory s širokými uličkami a nabízí rovněž rozsáhlý odkládací prostor u pokladen. Zákazníci mají k dispozici Wi-Fi zdarma a automat na kávu.

Vítězové Visa Top Shop 2023

Vítězem Visa Czech Top Shop 2022 se stalo Ski a Bike Centrum Radotín, čtenáři Newstreamu získali ceny

Soutěž Visa Czech Top Shop zná své vítěze za rok 2022. V hlavní kategorii hodnocení zákaznického zážitku se jím stala prodejna a showroom Ski a Bike Centrum Radotín. V kategorii Česko platí kartou zvítězila Kuchyně 4 you a cena čtenářů Newstream.cz zamířila do Mototechny Drive. Soutěž tak úspěšně ukončila svůj druhý ročník. Jejím cílem je hodnotit a oceňovat kamenné prodejny po celém Česku a přispívat tak k motivaci obchodníků pečovat o výjimečný zákaznický zážitek.

Přečíst článek

Udržitelnost v hlavní roli

Obchod Bioday v pražských Arkádách, který v hodnocení VCTS v únoru získal druhé místo, na první pohled usiluje o to, být změnou, kterou mnozí chtějí vidět okolo sebe. Inspektoři velice ocenili poctivý přístup k zákazníkovi jak z pohledu jednotlivců, tak v globálním měřítku – důležitým aspektem prodejní filozofie je totiž udržitelnost a starost o celou planetu.

Najdeme zde širokou nabídku těch nejlepších produktů lokálních dodavatelů od čerstvého žitného i bezlepkového pečiva, přes mléčné výrobky z malých farem s nejpřísnější certifikací Demeter, až po ovoce a zeleninu v biokvalitě. Vše je v prodejně perfektně prezentováno v dřevěných a přehledných regálech doplněných dobrou navigací a POP materiály. Skvělý je také bezobalový koutek nabízející stáčenou i sypanou eko drogerii a široký sortiment biopotravin. Milovníci müsli zde najdou i českou legendu – značku Mixit. To vše je přitom doprovázeno skvěle proškoleným a nápomocným personálem.

BIODAY OC Arkády Pankrác poskytnuto mistoprodeje.cz

Máte jen pár vteřin. Když nezaujmete, nevyděláte, říká manažerka přes offline reklamu

Máte jen pár vteřin. Když nezaujmete, nevyděláte, říká manažerka přes offline reklamu

Dana Běloušková, která je členkou finálové poroty soutěže Visa Czech Top Shop, působí dvacet let v agentuře POS Media, která se zabývá reklamou a marketingem na prodejnách. Za tu dobu se obor offline reklamy hodně změnil. O její profesní cestě, trendech v POS reklamě i o tom, jak vidí budoucnost tohoto marketingového odvětví si povídala s Tomášem Hájkem z portálu mistoprodeje.cz.

Přečíst článek

Fresh snídaně, oběd i večeře

Třetí pozici v únorovém hodnocení získal Globus, který otevřel prodejnu v konceptu Fresh v Petržílkově ulici v pražských Stodůlkách. Inspektoři hodnotili pozitivně fakt, že je v této menší prodejně nabízený sortiment přiblížen lidem v jejich místě bydliště.

Zákazníci tu mohou pořídit potraviny od čerstvého pečiva ke snídani přes vydatný oběd až po chutnou večeři. Z Freshe si mohou zákazníci odnést čerstvou kávu v kelímku nebo rovnou hotový oběd v krabičce. Obchod je přímo navázán na hypermarket na pražském Zličíně, ze kterého je několikrát denně čerstvým zbožím zásobován. Zákazníci tu mají samozřejmě možnost využít placení v samoobslužné zóně s pokladnami, což celý zákaznický komfort a kvalitní zážitek umocňuje.

Globus Fresh na pražských Stodůlkách poskytnuto mistoprodeje.cz

Titulárním partnerem soutěže je společnost Visa. Partnerem a odborným garantem kritéria koncept/design je společnost MORIS design. Partnerem kritéria Digital Signage je společnost Samsung – divize průmyslových displejů. Mediální partnerem sutěže je newstream.cz.

Guru českého franšízingu: Bez podnikavých lidí se obor nemůže rozvíjet

Jak vypadaly tři desetiletí franšízingu v Česku? Jde o vhodný model podnikání i do současné krize? Jakým směrem se ubírá česká franšízingová scéna a na jaké limity naráží? Tomáš Hájek z portálu mistoprodeje.cz vyzpovídal ambasadora českého franšízingu a zakladatele Českého institutu pro franchising (ČIFRA) Jaroslava Tamchynu.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme