Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Optika Alensa zvítězila v soutěži Visa Czech Top

Alensa
Se svolením Alensa
Newstream & Partner

Propojení on-line a off-line prodejního kanálu vyneslo společnosti Alensa první místo v soutěži Visa Czech Top Shop za měsíc březen. Ocenění si firma převzala z rukou Kateřiny Pauzarové, zástupkyně titulárního partnera soutěže společnosti Visa, Marka Růžičky, generálního ředitele společnosti BankID a partnera soutěže.

Reklama

Alensa dokázala, že kamenná prodejna nemusí být pouze doplněk k e-shopu, ale dokáže celý zákaznický zážitek posunout o úroveň výše. Na prodejně najdete volně přístupné obrazovky, kde si zákazník může nejenom prohlížet celý Alensa e-shop, ale po přihlášení do svého zákaznického účtu také naskenovat jakékoliv vystavené brýle. Po naskenování se zobrazí veškeré informace o produktu a následně je možné dále konfigurovat svou objednávku, a to například přidáním skel nebo doplňků.

Video z předávání můžete zhlédnout zde:

Propojení on-line a off-line

Tímto propojením on-line a off-line kanálu dokáže Alensa vytvořit jednu společnou nákupní cestu. Dalším znakem velice dobrého omnichannel konceptu jsou také digitální cenovky, které zajišťují, že ceny zboží na prodejně jsou stále stejné jako na e-shopu. Případné změny se propíšou automaticky. Obsluha navíc nemusí měnit ceny ručně a má více prostoru pro obsluhu a zákazníky. 

„Pražská prodejna Alensa v Lazarské ulici zaujala naše inspektory čistým designem, velice dobrým osvětlením, výbornou navigací pro nakupujícího i přehledností vystaveného zboží. Při hodnocení jsme také ocenili velmi dobrou venkovní visibilitu prodejny, přístup k bezhotovostním platbám na prodejně i příjemné a profesionální vystupování personálu. Optika Alensa je tak perfektním místem pro všechny, kteří hledají kompletní a skvělý servis ohledně svého zraku. K vítězství moc gratulujeme,“ uvedla Markéta Němcová, manažerka soutěže Visa Czech Top Shop.

Optika Alensa se stala březnovým vítězem v soutěži Visa Czech Top Shop

Optika Alensa v pražské Lazarské boduje v soutěži Visa Czech Top Shop

Kompletní péče o zrak na jednom místě zajistila výhru pro Alensu v měsíci březnu v soutěži Visa Czech Top Shop. Druhé místo v hodnocení inspektorů obsadila prodejna s městskou módou Buzz, třetí skončil ostravský Fajn sekáč. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Přečíst článek

Sluneční i dioprické brýle

Marek Růžička, výkonný ředitel společnosti BankID, k tomu dodává „Když se řekne moderní prodejna, tak je to pro mě něco, co může zákazník přímo zažít. Zde si může všechny brýle rovnou vzít z krásných čistých vitrín, nic mu nepřekáží, nemusí žádat obsluhu. Každé brýle jsou vybaveny speciálním čipem, jsou tedy chráněné, ale přitom nezpůsobují zákazníkovi žádný diskomfort při zkoušení“.

Blíže koncept prodejen Alensa vysvětluje Ján Lacina, manažer pobočkové sítě Alensa. „Snažíme se, aby naši zákazníci našli v našem showroomu komplexní produkty pro své oči. Nabízíme velké množství slunečních a dioptrických brýlí, široký sortiment kontaktních čoček a dále máme na prodejně k dispozici špičkové vybavení pro měření zraku, na kterém je možné měřit dioptrie až na jednu setinu dioptrie. Vítězství v soutěži Visa Czech Top Shop nás velmi těší a utvrzuje nás v tom, že směr, který jsme pro naše prodejny a e-shopy zvolili, je správný.“

Češi platí hotovostí více než před rokem. Roste počet obchodníků, kteří neberou karty

Soutěž Visa Czech Top Shop už zná vítěze prvního pololetí v kategorii Česko platí kartou

Program Česko platí kartou, který probíhá pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu, umožňuje začínajícím firmám nebo těm, které dosud terminál neměly, vyzkoušet přijímání digitálních plateb až na šest měsíců zdarma. Jedním z partnerů tohoto programu je také společnost Visa, která se v této souvislosti zaměřuje na podporu bezhotovostních plateb a zlepšení platební kultury v České republice mimo jiné i prostřednictvím edukace a osvěty.

Přečíst článek

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop  je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích.

Květnový vítěz soutěže Visa Czech Top Shop ukazuje veřejnosti umění ražby mincí

Soutěž Visa Czech Top Shop zná své vítěze za měsíc květen. Nejlépe inspektoři hodnotili prodejnu České mincovny v pražské Havelské ulici, která moderním způsobem spojuje tradiční řemeslo ražby mincí s uměním. Druhou příčku obsadila prodejna sportovních potřeb Intersport v OC Westfield Chodov. Třetí skončila prodejna české společnosti Botanicus v Ostré u Lysé nad Labem, která vyrábí přírodní kosmetiku a potraviny.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme