Muskův Starlink v září začne testovat satelitní internet v Česku
Služba satelitního připojení k internetu Starlink Elona Muska míří do České republiky. Irská pobočka Starlinku oznámila od 1. září zahájení služeb Českému telekomunikačnímu úřadu. Zrávu jako první přinesl server Lupa.cz.
Na svých stránkách Starlink patřící pod vesmírnou společnost SpaceX stále uvádí, že v Česku plánuje své služby komerčně spustit v roce 2022. Zářijové datum tak může být podle Lupy jen startem testování, případně mohou být data na oficiálním webu neaktuální.
Musk nedávno oznámil, že celkové investice do Starlinku by se měly pohybovat v rozmezí 20 miliard až 30 miliard dolarů. Počáteční investiční náklady, než se podaří firmě dosáhnout výrazně pozitivního cash flow, mají podle Muska činit pět až deset miliard dolarů.
Starlink na nízké oběžné dráze Země rozmísťuje soustavu satelitů, které nabídnou vysokorychlostní internet pro lidi žijící v odlehlých oblastech. Už nyní nabízí zkušební služby v desítce zemí a tvrdí, že v září chce mít pokrytý téměř celý obydlený svět. Počet satelitů Starlinku na oběžné dráze v pololetí přesahoval 1500.
Facebook, největší sociální síť světa, chce vytvořit digitální prostor, kde budeme žít více než v realitě. Sneak peek toho, jak by to v novém "Matrixu" mohlo vypadat, nyní ukázal šéf firmy Mark Zuckerberg.Zuckerberg ukázal první střípek z jím budovaného digitálního vesmíru
Leaders
NASA zastavila práce na lunárním modulu, který vyvíjela společně s se společností SpaceX miliardáře Elona Muska. Učinila tak kvůli žalobě, kterou podal Muskův rival Jeff Bezos. NASA stopla práce na lunárním modulu od Muskovy SpaceX, může za to Bezos
Leaders
Nárůst uživatelských hodnocení může proměnit reklamní trh a změnit to, jak budeme v budoucnu platit za zboží a služby. Češi jsou však oproti vyspělému světu stále trochu specifičtí.Nečekané dopady pandemie. Lidé nechtějí cash a hodnotí zboží na síti
Money
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?