Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Módní domy Saint Laurent a Brioni přestanou používat pravou kožešinu

Yves Saint Laurent
iStock
 ČTK

Módní značky Saint Laurent a Brioni přestanou používat k výrobě svých luxusních oděvů a módních doplňků kožešinu. Oznámila to jejich mateřská společnost Kering.

 Firmy jednají pod tlakem ochránců zvířat a z obavy o životní prostředí. Oba módní domy byly v koncernu poslední, kdo kožešinu ještě zpracovával.

„Nadešel čas udělat další krok vpřed tím, že ukončíme používání kožešin ve všech našich kolekcích. Svět se spolu s našimi klienty změnil a luxus se tomu přirozeně musí přizpůsobit,” řekl předseda představenstva a generální ředitel společnosti Kering François-Henri Pinault. Podle firemního sdělení nebude kožešina zastoupena v jejích výrobcích od podzimní kolekce na rok 2022.

Pařížská 17

Bakala prodal ztrátové butiky na Pařížské ulici v Praze

Miliardář Zdeněk Bakala prodal ztrátovou firmu Luxury Brand Management (LBM) provozující butiky v Pařížské ulici v centru Prahy podnikateli Martinu Hesovi.

Přečíst článek

Ke stejnému kroku se postupně odhodlávaly ostatní módní značky pod střechou Keringu. První ho ohlásila firma Gucci a za ní následovaly Balenciaga, Bottega Veneta a Alexander McQueen. Ze svých kolekcí kožešinu vyřadily i jiné firmy jako je Armani, Hugo Boss nebo Chanel.

Oznámení Keringu přivítala organizace na ochranu zvířat FBB, kterou založila francouzská herečka Brigitte Bardotová. Organizace je označila za významný signál a vyzvala luxusní koncern LVMH, pod nějž spadají značky Louis Vuitton, Céline, Givenchy, Dior a další, aby ho následoval.

Supreme

Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice

Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?

Přečíst článek

Virgil Abloh

Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White

Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Vlastník Gucci opět s nepříznivými výsledky: Naznačil další těžký rok pro luxusní sektor

Přečíst článek
Doporučujeme