Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Bakala prodal ztrátové butiky na Pařížské ulici v Praze

Pařížská 17
Luxury Brand Management
 ČTK

Miliardář Zdeněk Bakala prodal ztrátovou firmu Luxury Brand Management (LBM) provozující butiky v Pařížské ulici v centru Prahy podnikateli Martinu Hesovi.

Novým majitelem LBM je Hesova firma S.E.H. Private Equity, cenu transakce neuvedl. Firmy se k obchodu nevyjádřily. S odkazem na své informace to uvedl server Seznam Zprávy,

"Tisková zpráva se teprve připravuje," řekl Hes bez dalších podrobností. "Bez komentáře," reagovala na dotazy Bakalova mluvčí Šárka Samková. Firma LBM letos přechodně využila mimořádné ochrany před věřiteli kvůli dopadům koronavirových uzávěr. Za rok 2020 vykázala ztrátu víc než 125 milionů korun.

Robinhood, Vlad Tenev a Baiju Bhatt

Jak dva kamarádi ze Stanfordu změnili svět investic k nepoznání

Ještě jim není ani 40, ale už mají na kontě několik výrazných úspěchů. Ale také můžou hodně prohrát. Seznamte se s Vladem Tenevem a Baijuiem Bhattem, zakladateli aplikace Robinhood, která za pár dní vstoupí na burzu.

Přečíst článek

LBM ovšem prodělávala už před pandemií. Na účtu kumulované ztráty minulých let má podle poslední zveřejněné výroční zprávy více než 462 milionů korun. Bakala získal butiky v Pařížské v roce 2012 od lobbisty Ivo Rittiga. Na nejprestižnější obchodní adrese v centru Prahy provozovala LBM původně 25 butiků. Loni jejich počet snížila pod deset.

Nový majitel Hes je věřitelem Michala Mičky

Při opouštění koronavirového moratoria letos LBM uvedla, že počítá už jen s pěti provozovnami. Mezi nimi jsou dva obchody nabízející zboží od více luxusních značek a také butiky značek Dsquared2, Valentino a Bottega Veneta. Prodejnu v Pařížské a krejčovský salon v Široké ulici značky Ermenegildo Zegna letos LBM prodala českému zastoupení stejnojmenné italské firmy, vyplývá z informací v obchodním rejstříku.

Byznys investora Martina Hese se podle serveru Seznam Zprávy soustředí kolem marketingové firmy N&F Marketing Group. Hes také patří mezi věřitele zkrachovalého módního podnikatele Michala Mičky. Zároveň je největším věřitelem zbankrotované firmy Centrální výběrová řízení zaměřené na podomní prodej energií, upozornil na konci srpna server E15.cz. Do loňského podzimu byl Hes v dozorčí radě této firmy.

Jiří Hlavatý, Juta

Textilka Juta miliardáře Hlavatého i v covidu zvýšila zisk. Nakupovala levněji

Největší česká textilní společnost Juta ze Dvora Králové nad Labem loni zvýšila zisk o 56 procent na rekordních 806 milionů korun. Přispěl k tomu příznivý kurs koruny i levnější vstupy.

Přečíst článek

Jakub Klaška, architekt

Budeme soutěžit o filharmonii na Vltavské, říká architekt od Zahy Hadid

V kanceláři Zaha Hadid Architects Jakub Klaška pracuje od roku 2010. Za tu dobu má na kontě řadu různorodých projektů v Evropě i Asii. Podílí se i na projektu přeměny Masarykova nádraží pro investiční skupinu Penta. Spolu s ateliérem pak bude soutěžit i projekt na novou filharmonii na Vltavské. Jak vnímá český urbanismus a co mu v Česku chybí z pohledu městské architektury? I na to odpovídá v rozhovoru pro newstream.cz.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme