Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Ferona počítá koronavirové ztráty. Zisk jí klesl o více než čtvrtinu

výroba
Pixabay
 ČTK

Hutnímu velkoobchodu Ferona klesl za loňský rok zisk o více než čtvrtinu na 81 milionů korun. Tržby za prodej zboží se snížily o 18,3 procenta na 9,8 miliardy korun.

Reklama

„Rok 2020 byl poznamenán pandemickou situací, která zkomplikovala distribuční toky v globální ekonomice a vyvolala pokles ekonomické aktivity a volatilitou cenových hladin hutních výrobků. Existující dlouhodobý převis nabídky hutních výrobků nad poptávkou situaci na trhu už jen podtrhl,“ napsala firma ve výroční zprávě.

Generální ředitel a předseda představenstva Ferony Jan Moravec ve zprávě mimo jiné uvedl, že společnost vytváří v Olomouci centrum služeb celé skupiny. „Kromě oceli se budeme zaměřovat i na plasty a kompozitní materiály, které se často navzájem vhodně doplňují. Našim cílem je stát se centrem materiálového inženýrství pro celou střední Evropu,“ sdělil.

Vítkovice Steel, ilustrační foto

Vítkovice Steel umazává ztrátu, dosáhla nejlepšího výsledku za poslední tři roky

Ostravská hutní firma Vítkovice Steel loni snížila ztrátu na 267 milionů korun, oproti roku 2019 je to o 213 milionů méně. Jde o její nejlepší výsledek za poslední tři roky. V roce 2018 byla ve ztrátě 1,68 miliardy. Provozní zisk EBITDA dosáhl loni nuly.

Přečíst článek

Základním předmětem podnikání společnosti je skladový velkoobchod, zaměřený na nákup, skladování, úpravu a prodej hutních výrobků, hutních druhovýrobků, neželezných kovů a navazujícího železářského sortimentu. Okruh zákazníků tvoří především střední a menší firmy, pro které není výhodné nakupovat přímo u výrobce.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme