Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Elektromobily Tesla ve Spojených státech zlevnily o tisíce dolarů, letos již popáté

Tesly Model Y
ČTK / AP
 ČTK

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny svých vozidel ve Spojených státech o dvě až šest procent. O pátém zlevnění vozů od ledna firma informovala na svém webu. Přístup automobilky k cenové politice by podle některých analytiků mohl nepříznivě ovlivnit její ziskovost. Spojené státy se tento měsíc chystají přijmout přísnější normy, které by měly omezit daňové úlevy pro elektromobily.

Reklama

Automobilka snížila ceny obou verzí svého sedanu Model 3 o 1000 dolarů (21 460 korun) a crossoveru Model Y o 2000 dolarů, uvádí na svých internetových stránkách. Ceny svých dražších vozů, Modelu S a X, zlevnila o 5000 dolarů.

Od začátku roku snížila Tesla cenu svého základního Modelu 3 úhrnem o 11 procent. Cena základního Modelu Y klesla o pětinu.

Za dogecoiny prý bude možné kupovat doplňky k Tesle, prohlásil její šéf Elon Musk.

Musk si už zase hraje z dogecoinem. Kryptoměna výrazně posiluje

Cena digitální měny dogecoin podle serveru CoinDesk za posledních 24 hodin vzrostla zhruba o čtvrtinu. Děje se tak v reakci na to, že internetová síť Twitter začala v pondělí logo této měny zobrazovat namísto svého vlastního loga. Majitelem společnosti Twitter se na podzim stal miliardář Elon Musk, který už v minulosti měnu dogecoin propagoval.

Přečíst článek

Společnost na webu uvedla, že kvůli přísnějším americkým normám se od 18. dubna sníží na polovinu daňová úleva 7500 dolarů, kterou lze od letošního ledna využít pro její základní Model 3. Subvence pro elektromobily jsou součástí amerického zákona o snižování inflace (IRA).

Reklama

Tesla tento týden oznámila, že v prvním čtvrtletí dodala téměř 423 tisíc vozů. Ve srovnání s předchozím kvartálem to je nárůst o čtyři procenta. Ke zvýšení přispělo zlevnění aut v USA, Číně a na dalších trzích. Na letošní rok si Tesla stanovila cíl dodat 1,8 milionu aut.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme