Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

České Carvago vstupuje na německý trh. Nabídne statisíce ojetin

Carvago, ilustrační foto
Carvago
Veronika Kudrnová
vku

Český start-up Carvago, který je nevětším tuzemským online prodejcem ojetých vozů, po Česku, Slovensku a Polsku expanduje dále do Evropy. Nakupovat ojetá auta kompletně online bude učit také zákazníky v Německu.

Reklama

Tuzemský internetový prodejce ojetých vozů Carvago vstoupil na silně konkurenční německý trh. Díky expanzi chce prodejce v příštím roce zvýšit počet měsíčně prodávaných aut z 500 na 2000 vozů, což je obrat kolem jedné miliardy korun za měsíc. Na německém trhu již působí například on-line platforma sítě AAA Auto pod názvem Driverama.

Carvago má pro německé zákazníky v nabídce přes 650 ticíc automobilů. Vstup na německý trh je pro Carvago zásadním krokem růstové strategie společnosti. V České republice nabízí vozy koncovým zákazníkům od října loňského roku a ještě během tohoto a následujícího roku zahájí prodej v dalších sedmi evropských zemích. Plánem online tržiště je stát se během následujících tří let technologickým a logistickým leaderem trhu ojetých vozů, s obratem více než jedné miliardy eur a nejméně 100 tisíci auty ročně prodanými v celé Evropě.

Automobilový průmysl, ilustrační foto

Lukáš Kovanda: Hořčíkový hladomor. Ojetiny mohou stát víc než nový vůz

Automobilky čelí celosvětově dalšímu závažnému problému. Vedle kritického nedostatku čipů, který zastavil výrobu například ve Škodě Auto, čelí rostoucím potížím se zajištěním dodávek hořčíku. Ten je přitom zcela nepostradatelnou součástí každého auta. Bez něj si prakticky nelze představit výrobu hliníkových slitin a plátů, které dělají auto autem, neboť jsou obsaženy v kdejaké součásti vozu od volantu přes nádrž na pohonné hmoty až po motor. 

Přečíst článek

Ambice ovládat stamiliardový trh s ojetinami

„Carvago roste extrémně dynamicky. V České republice již patříme mezi největší prodejce ojetých automobilů a vstup na německý trh je klíčovou fází naší probíhající mezinárodní expanze,“ potvrzuje Jakub Šulta. „Ročně se v Německu prodá přibližně sedm milionů vozů z druhé ruky a v pandemickém roce 2020 se na tamním trhu ojetin protočilo více než 100 miliard eur. Jsem přesvědčen, že díky široké nabídce vozů a komplexitě poskytovaných služeb máme všechny předpoklady k tomu, abychom si z tohoto koláče ukousli významný podíl,“ dodal.

Carvago denně analyzuje přes šest milionů inzerátů na ojetá auta po celé Evropě, po prověření jejich základních parametrů a důvěryhodnosti prodejce zařadí do své nabídky průměrně každý desátý vůz. Pokud si zákazník nějaké z aut vybere a zarezervuje, zajistí Carvago jeho nákup, transport k zákazníkovi a technickou kontrolou CarAudit, kterou provádějí mimo jiné certifikované zkušebny Dekra nebo TÜV. Speciálně pro německý trh má Carvago vedle stanic Dekry a TÜV alokovanou síť 400 lokálních techniků.

Carvago je součástí mezinárodní investiční skupiny EAG, která chce transformovat obchodování s automobily na základě pokročilé datové analytiky.

trh ojetin

Cena ojetin stoupla v průměru na čtvrt milionu, půjde dál nahoru

Kdo si loni koupil ojeté auto, mohl ho v mnoha případech letos prodat dráž, a to i přesto, že bylo o rok starší.

Přečíst článek

Twisto

Twisto definitivně přešlo pod Australany

Globální lídr v odložených platbách, australský Zip, úspěšně dokončil akvizici českého Twista podnikatele Michala Šmídy. Austrálie si tím otevřela přístup na 27 evropských trhů. Podle dřívějších informací Australané při letošní květnové transakci zaplatili 140 milionů australských dolarů (2,3 miliardy korun).

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Britové varují své fanoušky před Eurem v Německu

Britové varují své fanoušky před Eurem v Německu. Mají tam silnější pivo, zdůrazňuje ministerstvo

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme