Reklama

Sídlo Tesly se přesune za Muskem do Texasu. V Kalifornii bylo draho

Elon Musk,
ČTK

Tesla oficiálně přesune své sídlo z kalifornského Silicon Valley do Texasu. Na valné hromadě akcionářů americké automobilky to oznámil generální ředitel společnosti Elon Musk.

Reklama

Novou centrálu staví firma v Austinu. Dosud má sídlo v srdci Silicon Valley, ve městě Palo Alto. Při oznámení Musk mimo jiné poukázal na to, že v Texasu jsou oproti Kalifornii nižší životní náklady zaměstnanců.

Elon Musk,

Elon Musk bydlí v modulárním domku za 50 tisíc dolarů

Elon Musk je sice jedním z nejbohatších lidí na světě, místo rozsáhlé luxusní rezidence ale obývá modulární domek v hodnotě 50 tisíc dolarů.

Přečíst článek

„S potěšením oznamuji, že přesouváme naše sídlo do Austinu,“ řekl podle agentury AFP Musk na čtvrteční valné hromadě akcionářů Tesly. Podle něj však firma západní pobřeží USA neopouští a naopak zde bude pokračovat v rozšiřování výrobních kapacit, včetně závodu ve Fremontu u San Franciska.

Elektromobil, ilustační foto

Na Evropu cílí stále více čínských výrobců elektromobilů

Čínští výrobci elektromobilů se přesouvají do Evropy v naději, že se jim podaří zaskočit tradiční automobilové giganty a získat část trhu, který se díky snaze kontinentu o nulové emise rozrůstá.

Přečíst článek

Podnikatel se od začátku pandemie covidu-19 dostával do sporů s kalifornskými úřady kvůli koronavirovým restrikcím, které považoval za příliš přísné. Sám loni opustil Los Angeles a přestěhoval se do Texasu.

Reklama

Kromě závodu v Texasu buduje Tesla také továrnu u Berlína, která bude její první v Evropě.

V dubnu se téměř čtyřapůlnásobně se zvýšila výroba aut.

Škoda Auta nemá díly. Od půlky říjny do konce roku omezí či zcela zastaví výrobu

Škoda Auto výrazně omezí nebo zcela zastaví výrobu ve všech třech českých závodech až do konce tohoto roku. Chybí jí palubní čipy. Odbory připustily výraznější krácení mezd zaměstnanců.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme