Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Saudi Aramco koupí amerického výrobce maziv Valvoline za 2,65 miliardy dolarů

Saudi Aramco
ČTK
 ČTK

Americká společnost Valvoline prodá za 2,65 miliardy dolarů (63,5 miliardy korun) svou divizi vyrábějící maziva, chladicí kapaliny a další produkty pro automobilový průmysl saúdskoarabskému producentu ropy a plynu Saudi Aramco. O oznámené dohodě informovala agentura Reuters. Transakci musí ještě schválit regulační úřady.

Reklama

Valvoline v prosinci oznámila, že oddělí své dvě největší divize. Jednu z nich nyní prodává Aramco, druhá se zabývá opravami automobilů, zejména ve Spojených státech. Výnos z prodeje by měl podpořit expanzi servisních center pro vozidla. Aramco koupí prohlubuje svou sázku na dlouhodobou poptávku po petrochemických produktech.

eura, inflace

Průzkum ECB: Většina domácností v době pandemie nenašetřila na nynější období inflace

Pouze pětina domácností v eurozóně během pandemie spořila, vyplývá z analýzy Evropské centrální banky. Znamená to, že většina domácností nemá dostatečnou rezervu proti letošní rapidně stoupající inflaci, uvedla agentura Bloomberg.

Přečíst článek

Divize loni Valvoline přinesla tržby 1,76 miliardy dolarů. To představuje téměř 60 procent tržeb společnosti. Firma uvedla, že výnosy z prodeje použije také na urychlení zpětného odkupu akcií a snížení dluhu.

Společnost Aramco bude vlastnit značku Valvoline pro všechna použití produktů na celém světě. Valvoline si značku podrží pro servis automobilů globálně „mimo Čínu a některé země Blízkého východu a severní Afriky“.

eura, inflace

Průzkum ECB: Většina domácností v době pandemie nenašetřila na nynější období inflace

Pouze pětina domácností v eurozóně během pandemie spořila, vyplývá z analýzy Evropské centrální banky. Znamená to, že většina domácností nemá dostatečnou rezervu proti letošní rapidně stoupající inflaci, uvedla agentura Bloomberg.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme