Nápojová společnost Keurig Dr Pepper koupí za 990 milionů dolarů (23,1 miliardy korun) 60procentní podíl ve výrobci energetických nápojů Ghost. Zbývající podíl plánuje odkoupit v roce 2028. Převzetím si chce vylepšit nabídku osvěžujících nápojů.
V čele právního oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je nově Barbora Frková. Kromě bohatých zkušeností z předních právních manažerských pozic v maloobchodu a poradenství je také certifikovanou koučkou, která se aktivně účastní mentorských iniciativ. Tým se pod jejím vedením zaměří na větší podporu klíčových byznysových aktivit, uvedla firma.
Rivalita výrobců sportovních nápojů Gatorade a BodyArmor se vyostřuje. Značka BodyArmor totiž získala silného "spoluhráče". Zcela ji ovládne nápojářský gigant Coca-Cola.
Americký výrobce nealkoholických nápojů Coca-Cola ve druhém čtvrtletí zvýšil čistý zisk meziročně o 48 procent na 2,6 miliardy dolarů (56,8 miliardy korun).
Americká společnost Apple ☝ porušila soudní příkaz, který jí nařizoval, aby ve svém obchodě s aplikacemi App Store umožňovala platby přes jiné poskytovatele. Uvedla to soudkyně Yvonne Gonzalezová Rogersová, své rozhodnutí postoupila státním zástupcům kvůli možnému trestnímu stíhání firmy, uvedla agentura Bloomberg. Apple musí přestat účtovat provize za nákupy mimo svůj obchod s aplikacemi.
Spojené státy a Ukrajina podepsaly 🤝 dohodu o vytvoření americko-ukrajinského rekonstrukčního investičního fondu, oznámilo ve středu večer místního času (v noci na dnešek středoevropského letního času) americké ministerstvo financí. Agentura Bloomberg píše o podpisu „dohody o přístupu k ukrajinským přírodním zdrojům“.
Americké softwarové společnosti Microsoft 📈 vzrostl ve třetím fiskálním čtvrtletí čistý zisk o 18 procent na 25,8 miliardy dolarů (568,6 miliardy korun). Firmě pomáhá zájem o cloudové služby a umělou inteligenci (AI).
Sociální síť pro sdílení krátkých videí 📱 TikTok plánuje investici ve výši jedné miliardy eur (24,96 miliardy korun) do výstavby svého prvního datového centra ve Finsku. Agentuře Reuters to potvrdil mluvčí společnosti s tím, že projekt je součástí širší iniciativy, jejímž cílem je posílit ochranu osobních údajů evropských uživatelů.