Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Coca-Cola ovládne BodyArmor. Miliardy vyplatí zakladatelům i profi sportovcům

Baseballista Mike Trout prodal podíl ve výrobci sportovních nápojů BodyArmor
BodyArmor
Veronika Kudrnová
vku

Rivalita výrobců sportovních nápojů Gatorade a BodyArmor se vyostřuje. Značka BodyArmor totiž získala silného "spoluhráče". Zcela ji ovládne nápojářský gigant Coca-Cola.

Reklama

Coca-Cola za plnou kontrolu nad BodyArmor zaplatí 5,6 miliardy dolarů (124 miliard korun). Dohoda tak značku sportovních nápojů ocení na přibližně osm miliard dolarů, tvrdí zdroje listu The Wall Street Journal. 

BodyArmor, konkurent Gatorade, má letos nakročeno k tržbám ve výši 1,4 miliardy dolarů. Coca-Cola již vlastní 30procentní podíl v BodyArmor, nyní kupuje zbývajících 70 procent. Podíly vykupuje od zakladatelů společnosti a dalších investorů, mezi nimiž je také silná skupina profesionálních sportovců, včetně například basketbalisty Jamese Hardena z NBA a baseballisty Mikea Trouta z MLB, kteří do BodyArmor investovali na jeho začátku a pomohli tak značku uvést na trh.

Coca-Cola, ilustrační foto

Covidový rok připravil Coca-Colu nejméně o miliardu na tržbách

Firmě Coca-Cola HBC Česko a Slovensko loni meziročně klesl zisk o 89 procent na 40,3 milionu korun po předloňských 366 milionech korun. Čistý obrat firmy se v roce 2020 proti předchozímu roku snížil o 15,3 procenta na 6,8 miliardy korun.

Přečíst článek

Vyostřující se boj s Gatorade

Coca-Cola tímto krokem zostřuje konkurenční boj se značkou Gatorade, která trhu s nápoji pro sportovce dominuje a která je součástí rivala PepsiCo, píše The Wall Street Journal.

Zdroje uvedly, že zhruba 400 milionů dolarů za podíl ve firmě BodyArmor v rámci transakce získá pozůstalost legendárního basketbalisty Kobeho Bryanta, který do podniku investoval již v prvních letech jeho fungování.

Společnost BodyArmor vznikla v roce 2011. Bryant podle zdrojů do podniku investoval šest milionů dolarů a před svou smrtí při loňské havárii vrtulníků působil v jeho správní radě.

Pavlína Kalousová, členka představenstva Plzeňského Prazdroje

Pavlína Kalousová: Lidé budou pít víc pivo s přáteli či sousedy

Pandemie změnila spoustu návyků, některé trendy se akcelerovaly. „Vidíme spoustu pop-up podniků, nebo že si lidé dělají barbecue akce se sudem, sousedské akce, oslavy, tam určitě toto bude fungovat, hrají v tom roli i sociální média ve smyslu, jak se nyní lidé svolávají, jak probíhá socializace. Plus vidíme u mladší generace, že preferuje jiné typy drinků,” vysvětluje členka představenstva Plzeňského Prazdroje Pavlína Kalousová.

Přečíst článek

Vinný bar.

Místo skladu vinný bar. Znojemské vinařství prochází revitalizací

Výhled na západ i východ slunce nad vrchem Děvín a stylovou degustaci vína nově nabízí vinařství Reisen v Pavlově. Objekt, v němž vinařství sídlí, totiž prošel první fází přeměny.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme